Bir-İkim

Mayıs 27, 2016

Ama ben bu bloğumu da çok seviyorum :)


Kendi halinde, sessiz sakin bu bloğumu da çok seviyorum.

Eskiden buradan topladıklarımı götürüyordum, bir baktım direk oraya yazmaya başlamışım. Biriktirdiklerim işte tam şurada :)

Benzer yazılarım

17 Yorum yap

  1. aaa başka bloguun da mı var handanım. gidip bakayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka bloglarım var Derya. Bu blog kadar hareketli değil ama seviyorum onları da :)

      Sil
  2. aaaa çifte blog ha, ne güzel ikisine de yetişebilmek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetişmek gibi bir amacım yok ki Büşra, arada yazdığım cümlelerimi orada biriktiriyorum sadece. Burada gevezeliklerimin arasında kayboluyorlar çünkü :)

      Sil
  3. Hayranım sana yaa, harikasın. Ama şu yolun yarısı olayına bi el atsak diyorum, onu bi 40lara 50lere çeksek olmaz mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, ben istemez miydim öyle olsun Burcu :)

      Sil
  4. Handan ben de bilmiyordum ...
    Benim de sandık adını verdiğim depolarım var ;)
    Severim birikimleri

    YanıtlaSil
  5. Önceden arada sırada bakıyordum o bloguna da ama şu sıralar bakmamışım. Son cümleyi çok sevdim "kırılgan olduğunu söyleyenlerin kırabilmesi". Aslında diğerlerinide sevdim. En çok onu sevdim diyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten çok sık yazdığım bir yer değil Kadriye, arada sırada bakmalık :)

      Sil
  6. Bende ikinci blog açmayı düşünüyordum ama uğraştırıcı olduğunu düşündüğümden vazgeçtim. İki blog sahibi olmak ve ilgilenebilmek çok güzel olmalı. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayda yılda bir yazınca ilgilenmek pek sorun olmuyor Valar.

      Sil
  7. Enerjik kadınsın vesselam ❤

    YanıtlaSil
  8. 'Kötülüklerden çok,iyilik kırıntıları,ağlatıyor insanı sanki 'Çok beğendim ve şu an yine gözlerim yaşlı.Tebrik ederim şiirlrinizi bir ara sindire sinder okumaya yine dönmeliyim.

    YanıtlaSil
  9. Çok damıtılmış, laf kalabalıklarından sıyrılıp söylenmek istenenin bir iki dizede söylenilmiş hali, çok etkileyici. İlk onu takip etmeye başlamıştım, ben de çok seviyorum o bloğunu ;)

    YanıtlaSil