Hele Sen de Bir Bak Hayatına...

Mayıs 04, 2016

Hava ne güzel.

Bir an yağmur vuruyor cama, rüzgâr sesi damlaların sesine karışıyor.

Bir an güneş açıyor, ışıl ışıl.


Sabah parkta çiçeklerden halı serilmişti önümüze.

Geçen haftanın koşturmalarından sonra bu hafta evde tek başıma sakin sakin durmak çok güzel geldi ruhuma.



İşte yine damlalar vuruyor cama. Kitabım maceradan maceraya koşuyor. Bulaşık makinasının işi bitti beni bekliyor. Süpürge onunla ilgilenmemi istiyor.

Durup hepsine bakıyorum.

Durup bakmak harika.

Durup baktığında hayat da duruluyor,  o çılgın temposu yavaşlayıp sakince yanına yaklaşıyor...

Derin bir nefes...

Bir dakika bile olsa, kendime geliyorum.

Not: Başlık Özdemir Asaf'ın Bugün ve Bugün şiirinden alınmıştır.  (Şurada)

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. günaydın Handan:)))) bence durup bakmaya devam et, hele de süpürgeye. bugün zaten yeterince sıkıcı, boşver işleri. bugün senin tatil günün olsun. Çay iç, kahve iç, kitap oku, pencereden bakın
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evi şöyle üstünkörü süpürdüm Çenebaz , bulaşık makinasını boşalttım. Hemen koltuğuma attım kendimi, battaniyenin altına girip kitabımı aldım elime :) Günaydın canım. Taze çayım var, gel sen de :D

      Sil
    2. biliyor musun ben de poğaça yaptım, fırında. çayla da ne iyi giderdi.Keşke yakın olsaydık
      Çenebaz

      Sil
    3. Keşke Çenebaz, ne güzel olurdu :)

      Sil
  2. Ara sıra bazı bazı kendini dinlemeli insan ...
    Ruha iyi gelince bazı şeyler işleri yapmak kolay ;)
    Keyfin bol olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,insan kendini iyi hissedince işler de kolaycacık yapılıyor Didem :) Teşekkürler :)

      Sil
  3. Sık sık yapmalı insan değil mi Handancığım. Biraz kendimizle baş başa kalıp hayatımıza şöyle bir bakmak çok iyi geliyor. Resimler harika yine bu arada. Ben resim özürlü olduğum için:((( daha çok dikkatimi çekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi geliyor Kadriye :) Zamanın olmadığı için fotoğrafa sıra gelmiyordur bence,kendine haksızlık etme :)

      Sil
  4. Sağlık oldu mu koşturmalar da dert değil, yorgunluklar da. Çünkü sağlık olmadan kafa bile dinleyemez insan. Mesajımı Türk teyzesi cümlesiyle bitireyim. Ohh çok şükür ya Rabbi ♥

    YanıtlaSil
  5. Baslik cok güzelmis:) ve manali...

    Baskalarinin hayatlarina daha cok bakildigi bir zamandayiz..gercekten durmali,ertelemeli kendi hayatimiza bakmaliyiz kisa süreli olsa da.
    Biraz önce bende aynisini yaptim Handan..yürüyüse ciktim :) önce evi yarin icin süprdüm,yarin burda tatilde.Gezdim geldim ,banyoyu ilacladim.simdi biraz bloga baktim,sorum varmi diye..senin yazini gördüm,geldim. Bir kac sayfa kitap okumaya da zaman ayiracagim; bizimkiler antremandan gelelene kadar kendimle basbasa olacagim...sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel Şule, arada böyle minik kaçamaklar bizi kendimize getiriyor, çok daha sabırlı,yapıcı ve yatatıcı oluyoruz bu sayede, değil mi :)

      Sil
  6. Yemek masasını anında toplamak ya da içtiğim kahvenin fincanını bitince mutfağa götürmek hiç adetim olmadı. Onun yerine tıpkı seninkisi gibi detaylarda kayboluyorum. Böyle daha iyi Handan, seni benzetiyorum kendime. Sen daha girişkensin o ayrı (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Girişkenlik zaman içinde arttı bende Burcu :) Yine de istediğim düzeyde değil çünkü tembellik diz boyu :D

      Sil
  7. Bazen bende durup bakiyorum...

    YanıtlaSil
  8. derin bir nefes çoğu zaman iyi geliyor :)

    YanıtlaSil