Pratik ve Basit İcatları Seviyorum:-)

Nisan 15, 2015

Kesin bağcıklı spor ayakkabılarıyla başı dertte olanlar vardır benim gibi. Oğlanların ayakları kendilerine göre daha hızlı büyüdüğünden daha bağcıklarla başa çıkamazken cırtcırtlı ayakkabılar olmaz oldu. Artık iki büklüm bağla dur işin yoksa. Bir de zıttırı pıttırı açılırlar..



Geçen ayakkabı bakarken Bilgiç fark etti ve hemen üzerine atladım. Kilitli lastikli ayakkabı bağcığı. Ayakkabılarda görmüştüm ama tek başına satıldığını bilmiyordum.

Eve gelir gelmez bağcıklarını değiştirdik, ohhhh! O günden beri bağlarla boğuşmaktan kurtulduk.

Fotoğraf ararken, satılan internet adresi de gördüm. Şurada.

Allah razı olsun bunu icad edenden anacım, daha ne diyeyim:-)

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Günaydın :))
    Çok mantıklı gerçekten ben de tebrik ettim bulanı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Şenay:-) Kendime de alacağım bunlardan:-)

      Sil
    2. Ben bağcıkları ayakkabıyı aldığımda bağlıyorum bir defa sonra bir daha bağlamıyorum öyle giyip çıkarıyorum :))

      Sil
    3. Ben de öyle:-) Bu lastikli ya, daha rahat olur diye düşünüyorum:-)

      Sil
  2. çok iyi fikir, sevdim :)
    günaydın :)

    YanıtlaSil
  3. ayy harikaymış buu. ben de hemen oğluşa söyleyeceğim. okuldayken ayakkabının çözülmesi oldukça zor oluyor hele bir de beden dersinde çok ideal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz gerçekten çok rahat ettik Bibis, hemen alın bence ona da:-)

      Sil
  4. pratik icatlar zaman tasarrufu resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Sevinç, çok işe yarıyorlar :-)

      Sil
  5. Ben de sürekli bez ya da spor ayakkabı giyiyor bağcıklarım paso açılıyor. Uyarı almaktan sıkıldım, ayakkabılarınız çözülmüş diyor gelen geçen. Bağla bağla çözülüyor bezdirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimi ayakkabıların bağcıklarını sentetik birşeyden yapıyorlar, sürekli kayıp açılıyor Burcu. Ben de sadece spor ayakkabı giydiğimden biliyorum o sinir bozucu hali. Bunlar çok rahat.

      Sil
  6. Polar montlarda kullanilan bag tutucularla yapilabilir gibi geldi bana. Bulamayanlar icin kendileri yapabilir. O uclar butun tuhafiyelerde vardir. :))

    YanıtlaSil