Eski Kitap :-)

Nisan 30, 2015


Sadece kapak resimleri bile yeter:-)

Geçen gün annemden aldım bu kitapları koklaya koklaya okumayı plânlıyorum :-)

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. harika ben de okulun kütüphanesinden böyle kitapları aldığımda çok mutlu oluyorum :)
    eski kitap kokusu...

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş :)) Nostalji günleri :)

    YanıtlaSil
  3. Nasıl güzel kokuyorlardır onlar şimdi!

    YanıtlaSil
  4. Vay ne kadar güzel gözüküyor böyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski kitapların havası gerçekten farklı Nesrin:-)

      Sil
  5. Ne kadar güzelmiş resimler:)

    YanıtlaSil
  6. Harika görüntüleri bile çok hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masalsı bir görüntüleri var değil mi Handan:-)

      Sil
  7. ne güzel, çok şanslısın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de Sevda , annemle babamın kitaplarına bir dalsam senelerce kitap almama gerek yok:-)

      Sil
  8. Son Turkiye ziyareti donusum valizim kumas ve kitap doluydu. Birde kitaplari kizlardan odunc aliyor getirip okuyor tekrar geri goturuyorum:))
    Oyuzden paylasma kitaplarini boyle ulu orta, heran sanada dadanabilirim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel Mevlüde, veririm ki sana kitaplarımı:-)

      Sil
  9. Hüseyin Rahmi'nin doğumunun 100. yılı dolayısıyla basılmışlar. Basılalı elli yıl olmuş Hamiyet:-) Mis kokulu gerçekten de:-)

    YanıtlaSil
  10. Lise ve Üniv. yıllarımda çok giderdim kütüphanelere içindeki alınmış notlar, özellikle altı çizilmiş yerler çok güzel çok:) Hatta bir kütüphanedeki tüm Barbara Cartland'a ait kitapların hepsini bitirmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kütüphaneleri ben de çok severim Sevinç, butün hayalim herkein gelip kitaplarını okuduğu bir kitapçı dükkânı:-)

      Sil