On Beş Gün Önce Pazar Günü Neredeydim:-) ( Day 5)

Ağustos 03, 2014

Önce Camdon Town'daydım. Her ülkeden satıcıların, çeşit çeşit yemeklerin ve kafelerin olduğu çılgın bir yer. Herkes bir gidip görmeli, çok keyifli:-)





Üniversiteden arkadaşım Nadide ile yıllar sonra buluştuk:-)  O bizimle buluşmakla yetinmedi sonradan Metehan'ı da buldu:-) 



Ünlü fish & chips i orada yedik. O kadar kalabalıktı ki taze ve nefis olacağına emindik, öyle de çıktı:-)


Yemekten sonra daha sakin bir yerlere kaçalım dedik, hımm, biz hâlâ Hyde Park'ı görmedik:-) 


Bilgiç kendisine bir ağaç buldu, ben de arkadaşımla sohbet ettim:-) 


Çiçek kızla entellektüel oğlum:-) 


Ay nihayet birileri de bizi çekti:-)






Gölün kıyısında çay keyfinin ardından parktan çıkarken bu çiçek mi meyve mi ne desem bilemediğim şeyleri gördük. Nasıl güzeller değil mi:-) 


Kısa keseyim diyorum ama hâlâ anlatacak iki günüm var:-)

Şimdi ben bu hatıraların keyfiyle şu cehennem sıcaklarında ne demeye başladığımı bilmediğim mutfak dolaplarını temizleme işime geri dönerken size güzel bir pazar akşamı diliyorum:-)


Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Şahane bir gezi olmuş. Iyiki gitmişsin ;)
    Sayende bizde gördük...
    Bu sıcaklarda büyük bir işe girişmişsin. Kolay gelsin arkadaşım.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Şebnem, bir dolap yarım saat mola şeklinde aheste aheste yapıyorum işte:-) Bu gün bitmez bu hızla:-)

    YanıtlaSil
  3. Renkli, cıvıl cıvıl fotoğraflar :D

    YanıtlaSil
  4. Renkli cıvıl cıvıl yerler Şenay:-)

    YanıtlaSil