Kınama

Ekim 31, 2011

Ben mi kendimi çok dinlemeye başladım, kendim mi beni dinle diye bağırıyor bilemiyorum.

Her sabah yürüyüş yapan bir insan olarak bacaklarımdaki mana veremediğim ağrı ve sancıları kınıyorum.

Sürekli yorgun ve uyku halinde olmamı kınıyorum.

Bir yazı yazarken bin hata yapmamı kınıyorum.

Buraya yazmak için aklımdan geçirdiğim şeyleri bir kenara not etmezsam hemen unutmamı kınıyorum.

Her gittiğimde hiçbir sorunu çözmemeleri nedeniyle artık beni ümitsizliğe düşüren doktorları kınıyorum.

Kendimi böyle çaresiz, bıkkın, umutsuz hissetmemi kınıyorum.

Ama öyle...

Şimdilik bu kadar, dağılabilirsiniz...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. tamam tamam,sakin sakin,

    any

    YanıtlaSil
  2. kendimi yaniiii :)))
    bak yazı yazmayı unutmuşum :)

    YanıtlaSil
  3. Derin bir nefes alıyorum Any :)

    Evet evet o kadar zaman yazmayınca harfler isyanda Özii :)

    YanıtlaSil
  4. :))ömürsün Handancım ne diyeyim??yok ben kınamıyorum seni herşey güzel burada yeni teman çok güzel olmuş bu arada.Bir süre böyle kullan derim.Sahne,perde vs...

    Bugün çok yoğundum,uğrayamadım geldim iş güç-uyumuşum ancak yazıyorum.:))

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Ebru. Günaydın :)

    YanıtlaSil