Cam Ocağı

Ekim 24, 2011

Dün sevgili Eylül'ün doğumgünü vardı. Bizleri doğumgünü hediyesi olarak cam ocağına götürdüler. Çocuklar önce cam üflediler. Ardından da kendi tabak -ya da duvar süsü nasıl istiyorlarsa- larını dizayn ettiler. Cam ocağınin sitesi işte şurada. Biz çok eğlendik sizlere de tavsiye ederim.



 



 Bu Metos'un yılanı.
Bu da Bilgiç'in Pacman'i.

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. ben de çok seviyorum cam ocağını özellikle rivadayken 3 yıl nerdeyse her hafta sonu giderdik ,sonraki yıllarda da muhakkak bir ya da iki kere gitmişizdir. İnsanı mutlu eden bir yer .. Hatta bizi kadroya alacaklardı...
    Ben de tavsiye ederim...Sahibi ile de tanışmıştım idealist bir insan ...Bu değerler kaybolmamalı bence ...

    any

    YanıtlaSil
  2. Handancım 15 dk.dır sendeyim okudum durdum nasıl iyi geldin yine bana...

    İstatistik!;) olarak tüm postlarını okusam da bununla birlikte 2 adet yorum yazacağım bugünlük canım bilesin;)

    Ayrıca sende 41 kere Maşallah dedirtecek bir ışıltı var?

    Şaka bir yana doğum gününü kaçırmışım çok üzüldüm...

    12 gün gecikmeli olarak kabul edersen eğer;

    İYİKİ DOĞMUŞSUN GÜZEL YÜREK!
    SENİ OKUDUĞUMA ÇOK MEMNUNUM!;)
    OĞULLARIN,EŞİN,AİLEN VE SEVDİKLERİNDE GEÇİRECEĞİN NİCE NİCE YAŞLARIN OLSUN!

    sevgilerimle!...

    YanıtlaSil
  3. Any ben de aynı fikirdeyim. Böyle değerler kaybolmamalı.

    Teşekkür ederim Banucum :D

    YanıtlaSil