BAYRAM

Ekim 30, 2011

Balkonumuza kocaman bayrağımızı asmıştık. Sitedeki diğer apartmanlardaki bayraklarla birlikte çok güzel gözüküyorlardı. Ama bir burukluk vardı. Küçük oğluşum bu sene şiir okumak istiyorum diye ağırlığını koymuş şiir okuma izni kopartmıştı öğretmeninden :) Sabah erkenden okul yoluna düşmüş olmamız gerekiyordu. Olmadı.


Hava kapalı ve soğuktu. Canım televizyon karşısında oturmak, hiçbir şey yapmak istemiyordu. Ama onlar öyle yapmamışlardı dedim. Herkes evinde oturmak isteseydi sen şimdi bu evde olamazdın dedim. Haydi kalkın dedim :)


Bayraklarımızı kapıp çıktık dışarıya.

Kalabalıklara karıştık, marş söyledik, yürüdük...

BAYRAMIMIZI KUTLADIK :)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Ne güzel olmuş burası;))

    Mutlu bayramlar olsun niceleri olsun inşallah!!!

    ne mutlu!ne mutlu!

    YanıtlaSil
  2. bende çıktım bendeee :)
    O çoşkuyu inadına yaşadım

    YanıtlaSil
  3. Çok iyi yapmışsın Öziicim.

    YanıtlaSil