Anneee Biri Arıyor

Aralık 23, 2008


Nihayet istediğim gibi bir cep telefonu buldum. Gerçi ben hiç özelliği olmasın istiyordum ama hiç özelliği olmayıp da istediğim kadar ince olan bir tanesine rastlamadığım için sonunda bunda karar kıldım. Zira benim için cep telefonun iki özelliği var bir sesi iyi olsun iki cebimde potluk yapmasın ki son telefonum takoz olarak kullanılacak büyüklükteydi :) Olsun ben onu seviyordum . Bozulmasaydı yenisini almazdım :) (Aslında Can aylardır bulduğu her cep telefonunu bunu alalım mı diye gözüme sokmasaydı sanırım onu tamir ettirir yine almazdım ya neyse.) Yalnız bu telefonda herkese ayrı zil sesi atayamıyorsun ona üzüldüm biraz. Şu anda oğluşlarımın sesini yükledim "Anneee biri arıyor " diye bağırıyorlar :)

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Güle güle kullan telefonunu. Hep güzel haberler duymak nasip olsun...

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan. hep mutlu konuşmaların ve güzel haberlerin olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  3. İyi günlerde , az faturalı ya da bol kontörlü kullanman dileğiylee...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler arkadaşlar :)

    YanıtlaSil
  5. cicianne güle güle kullan ben yaren seni ve de çocukları çok özledim takma adımı da senin bana seslenişini koydum yani şirine herkeze selem

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Yarencim. Şirinem benim. Teşekkür ederim. Bizler de seni kocaman öpüyoruz.

    YanıtlaSil
  7. Gule gule, iyi gunlerde kullan Handancigim. Yeni yilda hayirli ve guzel haberler alirsin insallah yeni telefonundan...
    Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil