Aralık 22, 2008

Kuru fasulye pilavı yiyen Metos "Anne ne zaman ne istediğimi çok iyi biliyorsun. Bugün bana çok yardımcı oldun. İyi ki senin gibi bir annem" var diyerekten annesinin yüreğinin yağlarını eritti. Zaten ondan önce halimi hissetmiş gibi bana sihirli öpücük vermişti.

Tamam annesinin kızı olmanın yanında oğluşların annesi de olabilirim.

Bu arada yemekler yapıldı, ödevler bitirildi, buzlukta börek bulunup altın bulmuş gibi sevinildi, okul kıyafetleri ütülendi, oğluşlar okula gönderildi. Şimdi bir fincan çay alıp ve ilaç alıp tv nin karşısında tembellik yapıp ardından uyuklama zamanıdır.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. benim için de çay iç ve tembellik yap oldu mu ben ise çalışıp şirket kurtarıyorum kıskandım ben şimdi ama
    any

    YanıtlaSil
  2. Ahh ahh.. işler bitmiş ne güzel Eve şimdi geldim her yer perişann. Şunun başından kalıp gidip toparlayayım barii...

    YanıtlaSil
  3. :)) bu herşeye değer değil mi ?

    YanıtlaSil
  4. Yattın uyudum bir güzel Any :)

    Amaan işin sonu yok Özii, arada biz mola vermezsek git biraz dinlen diyen olmaz, boşver otur biraz daha :)

    Değer Owl. Bambaşka birşey bu :)

    YanıtlaSil