Ağlamak

Aralık 19, 2008

Ağlamak
Unutmak kadar kolaydır inan
Sevin ağlayabiliyorsan
Sevin ağlıyorsan
Gül ağlayabiliyorum diye
Gül ağlıyorum ağlıyorum diye
Sana birşey yapamam
Ağlayamıyorsan

ÖZDEMİR ASAF

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Ağlamak güzeldir biliyorum ve bazen gülmek kadar da ihtiyaç duyuyorum...

    YanıtlaSil
  2. sevdiğim bir söz aklıma geldi, paylaşmak istedim. " ağlamakta gülmek gibi içini yıkar aklar adamın"
    gerçekten bana en iyi gelen şeylerden birisi. mutluykende çok ağlarım ben nedense.

    YanıtlaSil
  3. heryerde Özdemir ASAF, şiiri bana sevdiren adam...

    YanıtlaSil
  4. O kolay Özii, aynanın karşısına geçip yüzünü garip şekillere sok, tamam işte :)

    Söz çok doğru Owl, bana da çok iyi gelir ağlamak. Asıl kötüsü ağlayamayacak kadar buz tutmak.

    Bana da Jade. Her durumda aklıma bir tane Özdemir Asaf şiiri gelir. Şair olmamı da engelledi bu durum ya neyse :) Nasıl olsa o daha güzelini yazmış diye yazamadım çoğu şiirimi :)

    YanıtlaSil
  5. Siir cok anlamliydi, cok begendim...
    "Aglama" ile ilgili blogumda bana ait olan bir siirim var. Eger okumak istersen; arsivden 26 Nisan tarihine bakabilirsin...

    YanıtlaSil
  6. Senin şiirin de gerçekten çok güzelmiş Ebruli.

    YanıtlaSil
  7. CİCİANNECİĞİM SENİ ÇOK SEVİYORUM VE DE ÇOK ÖZLÜYORUM SENİ,METEHANI.BİLGEHENI VE RÜSTEM AMCAMI GÖREBİLMEK İÇİN NELERİMİ VERMEZDİM BİRDE ŞUNU METEHAN'A İLET
    NE ZAMAN GELECEKSİNİZ AJANLIK GÖREVLERİ BİRİKTİ OOOOFFF SENİ ÇOK ÖZLEDİM VE BÜTÜN ARKADAŞLARIMA SENDEN BAHSETTİM AMA EN ÇOK DA EĞER BÜYÜRSEK BİRDAHA O GÜZEL OYUNLARI OYNAYAMAYIZ DİYE KORKUYORUM SEVGİLER AJAN 0 YANİ YAREN

    YanıtlaSil