Aralık 04, 2008

Dün akşam çocuklarla sinema akşamı yaptık. Mısır patlattık, ışıkları kapattık ve Kungfu Panda'yı seyrettik :)

Mr. Ping: The secret ingredient is... nothing! (Gizli , ay ben tercümeden ne anlarım ki neydi bunun türkçesi, eee, madde diyeyim ben buna, gizli madde... hiçbirşey)
Po: Huh?
Mr. Ping: You heard me. Nothing! There is no secret ingredient. (Beni duydun, hiçbirşey. İçinde gizli birşey yok)
Po: Wait, wait... it's just plain old noodle soup? You don't add some kind of special sauce or something? (Dur, dur. Yani o bildiğimiz çorba mı? İçine özel birşey katmıyor musun?)
Mr. Ping: Don't have to. To make something special you just have to believe it's special. (Katmama gerek yok ki. Bir şeyi özel yapan, onun özel olduğuna inanmandır.)
Po: There is no secret ingredient...




Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. :) süppersiniz handan:) en güzel akşamlar sizin olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Handancım bugün her zamankinden daha bir sevinçli "yaşasın cuma"çünkü çok daha fazla tatil var :)

    bugünkü dileğimi değiştiriyorum biraz;ışıl ışıl inşanlarla geçsin tüm günümüz.

    YanıtlaSil
  3. Koyu renkle yazdigin cumleyi sevdim. Ben de deneyeyim bakalim, hissedebilecek miyim acaba?..

    YanıtlaSil
  4. Hepimizin olsun Zehra.

    Evet Gülçin, uzuuuuun bir tatil var, umarım çok güzel geçiririz.

    Denemeye değer bence Ebruli.

    YanıtlaSil
  5. süper gerçekten, bazen çizgi filmlerin ne kadar iyi şeyler anlattığına inanamıyorum.
    oğlumda asterix e takıldı bir ara, filmin sonunda bir cümle var, sardırıp sardırıp dinliyor;

    A: Söyler misin büyüfix korku denen şey neye yarar?

    B:Korku bizi cesur yapan şeydir,
    Gerçek cesaret korkuyu yenmeyi başarmaktır...

    Bu arada iyi bayramlar Handan...

    YanıtlaSil