Sizin de Aklınıza Şu Soru Geliyor mu ?

Ağustos 05, 2024

Acaba biz yasaklarla oyalanırken o arada ne işler karıştırılıyor ? 


Neyse biz işimize bakalım.

Mini tatil dönüşünün ertesinde kuzenim anneme geldi, onlarla hasret giderdik.


Müzoş nefis lorlu kurabiye yapmıştı, iki gün aralıksız onu yedim diyebilirim.


Cuma günü temizlik, çamaşır, eşya yerleştirme ile geçti.

Akşamına mahalleden arkadaşımı çağırdım birlikte çay keyfi yaptık.

Cumartesi de misafirim vardı. Bücürük ve Ben bloğunun sahibesi Müjde, İstanbul'da kardeşinde bugünlerde. Gitmeden Kadıköy'de buluşmuştuk, cumartesi günü de bize geldi. Begonvilli Ev kitabını yazmıştı, begonvilli balkonda oturduk. Tam giderken fotoğraf çekmediğimiz aklıma geldi. Ayakkabısını çıkartıp içeri girdi yine :D


Dün annemi çağırdım , bir gün önceki mamalar ve Müjde'nin getirdiği pastayı tek başıma yemeyeyim dedim. O gittikten sonra biraz dans çalıştım, biraz Korece çalıştım geri kalan zamanda tembellik yaptım.


Ah, bir de film izledim. İsmini hatırlamıyorum şimdi, kendisine Dior elbisesi almak için para biriktirip Paris'e giden bir temizlikçinin öyküsüydü. Pek matah değildi ama izleniyordu. Ütü filmi diyelim :D

Bugün dans çalışmaya devam ediyorum. Seri yapılması gereken kol hareketleri var, canıma okuyor. Yirmi saniyelik dans için yirmi saat çalışıyor insan. Umarım kameraya çekerken denk düşürürüm de kısa zamanda biter çekimi, zira tek bir seferden sonra nefes nefese kalıp yığılıyorum. Bir de şık görüneyim diye giyinince hiç çekilmiyor o hareketler. Valla çocuklar nasıl yapıyorlar onca kıyafet içinde bilmem, yazık yaaa.

Ben dansıma döneyim en iyisi. Bakalım ne zaman becerip de o hareketleri yetiştirebileceğim :)

Benzer yazılarım

10 Yorum

  1. Yasaklar ülkesine döndük Handancığım. :) Gözün aydın ne güzel olmuş; kuzenler candır:) ne iyi ettik de buluştuk:) eğer bu sefer de buluşamadan Ankara'ya dönseydim çok üzülecektim, balkondaki begonvillere de, devasa palmiyeye de bayıldım, tekrar güle güle otur♥ Dior elbisesi alan hizmetçi filmini ben de izlemiştim Ankara'dayken evet dediğin gibi matah bir film değildi ama ben de sıkılmadım. Bizim yerli dizilerden iyidir:)))) 8'ine biletimi almıştım; artık seni Ankara'ya bekliyorum. Burada bir ablan var :))♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de yasaklar ülkesine döndük Müjde .

      Evet bu sefer buluşabildiğimize ben de sevindim :) Yolun açık olsun. Güle güle dön evine 🌷

      Sil
  2. biz instagramı konuşurken bir ömür geçti

    YanıtlaSil
  3. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!:))))))) bir saat sonra ancak fark ettim:)))birlikte resmimize ABBA'dan bir şarkıyı gizlemek ancak senin gibi zarif, hakikatli bir arkadaşıma yakışırdı. Çok teşekkür ederim♥ 66 yaşındaki bu ihtiyarı gençlik günlerime götürdün. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D
      Rica ederim:) Ama ihtiyar neredeymiş o kısmı çözmedim ben :)

      Sil
  4. Film:Mrs. Haris goes to Paris.Ben de seyretmiştim, adını falan unutmuşum. Google amca sağ olsun, buldum. Abba candır, Dancing queen canandır:)))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o filmdi, sağolasın , o kadar bakmaya üşenmişim ki ismine :D

      Abba deyince karışık albümlerini dinlerek işe gittiğim yağmurlu günler gelir hep aklıma :)

      Sil
  5. Canım Müjde Ablam, ne güzel yapmışsınız. İkiniz de harika görünüyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni görmek ne güzel Burcu . Teşekkür ederiz:)

      Sil