54 Yaşından Felekten Bir Gün / Gece Çalmak Deyimini Anladım İyi mi ?

Ağustos 21, 2024


Dün arkadaşlarımızla buluştuk. Can'ın devre arkadaşı ve eşi. Evlendiğim günden beri arkadaşız. Hatırlayanınız olur mu bilmem, dört teog anası olarak dolanıyorduk bir ara. Selma ikinci çocuk isteye isteye dolanırken hepimize bulaştırdıydı. Dört arkadaş peş peşe hamile kaldıydık. Komik günlerdi.


 Önce karadeniz restoranında kahvaltı yaptık. 


Yeşillikler içinde harikaydı .


Ama oraya rüzgâr çok gelmeyince kahvaltı sonrası daha ferah bir yer ararken Cam Müzesi 'ne düşürdük yolumuzu.


Cam ve Billuriye Müzesi'ne daha önce de gitmiştim ben. Bahçesi harika olduğundan onlar gezer ben otururum dedim ama dayanamayıp tekrar gezdim.


Küçük bir müze. Ben de küçük müzelere bayılıyorum.




Selma bana oradan kolye alıp hediye etti.






Müze gezisi, çay kahve keyfi, bol fotoğraf çekirmek sonra bu sefer kendimizi Anadolu Kavağı 'na atmaya karar verdik.


Giderken yolda Yuşa Tepesine çıktık. Önünden çok geçmiştik ama hiç çıkmamıştım. Tam ikindi ezanına denk düştü. Dua ettik, oradaki duayı dinledik, manzarayı izledik. Çamlıca Tepesi 'nden sonraki en yüksek tepesiymiş İstanbul'un. Türbenin kapısında ekmekten meyvaya, yazmadan incil boncuğa bir sürü şey satan yerler vardı. Ekmek aldık oradan.




Yolumuza devam edip Anadolu Kavağı'na geldik.


Gün batımı izledik, sessizliğin tadını çıkarttık, yemeğimizi yedik.



Akşam kapıdan içeri girerken bunca şeyin arasında böylesi bir gün yaşamak hayattan bir güne el koyabilmek, her şeye inat bir günü yaşamayı başarmak gibi diye aklımdan geçirirken bir an ampul yandı bende. Aaaaa. Felekten gün çalmak tam da bu demek.

Benzer yazılarım

10 Yorum

  1. Ay çok güzel!!! Bomboş yemyeşil yerler var işte ya; senin böyle yazılarını her okuyuşumda “İstanbul beton, nefes alınacak yeri yok” diyenlere tek tek yollayasım geliyor. Bulan buluyor işte! Kolyen çok yakışmış 🧿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'da öyle çok gizli cennet var ki, çok şükür hâlâ bir çok korusu ile yeşillikler içindeki kısımları bol. Teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Sefan olsun Handan. Ne güzel yapmışsınız insan arıyor arada böyle günleri. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arıyor gerçekten Hülya. Bize çok iyi geldi.

      Sil
  3. Çok güzel bir gezi olmuş, yuşa tepesine bende gitmek istiyordum kısmet olmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir yermiş, umarım gidersin Özlem.

      Sil
  4. Kendine bir gün hediye etmek diye de buna derler. Güzel yerlere gitmişsin tadını çıkarta çıkarta. Sevindim

    YanıtlaSil