Dans Etmek

Ağustos 11, 2024

İnstagrama yazdığım yazı burada da dursun :


Yarım saat dans ettim. Hareketlerinin ne olduğunu çözmeye çalışırken sadece kolumu nereden uzatacağım bacağımı nereden çekeceğim diye düşündüğüm içim bütün olumsuzluklar silindi aklımdan, sonra o kolu bacağı o şekilde hareket ettirmeye çalışırken motor becerilerim paslanmaktan kurtuldu, müzik içimi aydınlattı, ezberlemek hafızamı çalıştırdı, üzerine kan ter içinde kaldım,kalbim, ciğerim tembelliği bıraktı, kaloriler gitti. Daha ne olsun.

Dışarıdan nasıl gözüktüğüm önemli değilönemli olan neler kazandığım. Ve bunu göstermeye de söylemeye de devam edeceğim zira utanıp yapmayan birileri varsa onlara örnek olsun. Ruhumuza bedenimize iyi gelen şeylerden başkaları ne der diye vazgeçmeyelim .Yüreğimizdeki şeyi yaparken ışıldıyoruz. En çok da karanlıkların her yeri sarmaya çalıştığı bu günlerde o ışığa ihtiyacımız var.




Benzer yazılarım

8 Yorum

  1. Çok hoş görünüyorsun Handan. Hülya

    YanıtlaSil
  2. Benim çok sevdiğim bir zumba videosu var. Canım sıkkınken açıyorum, zorla yapıyorum. Bir noktadan sonra sıkıntımı unutup cidden eğleniyorum. Dans etmek iyi geliyor insana :) Aynen devam /)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, insan zorla başlasa da bir müddet sonra geri kalan her şeyi unutuyor. Ben bugün dört saat zıplamışım on saniyelik bir dansın videosunu çekeceğim diye :D

      Sil
  3. Sevdiğin, seni yükselten ve gerçekten iyi olduğunu düşündüğüm bir alan bulman ve yaratman öyle muhteşem ve özenilesi ki!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatımın bu döneminde ilk defa kendimi tam olmam gereken yerde hissediyorum , harika bir duyguymuş.

      Sil