Sabahın Altısında Hortlamayaydım İyiydi

Ağustos 06, 2024


Kahve isteyen :) 

Benzer yazılarım

12 Yorum

  1. Günaydın ben Ceren, ben de her sabah erken kalkayım istiyorum yani sabah 6 gibi falan söyle şenlikte bir oturayım kitap okuyayım senelerdir 6 da evden iş için çıktığımdan mı yoksa yeni yerleştiğimiz Ege şehrinin havasından mı kalkamıyorum saat yine 8 de çocuklarla birlikte gözümü kosturmacaya acıyorum🙈 kısmet bakalım ☺️ sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Ceren :) Benimkisi de öyle denk düştü, normalde kalkmıyorum o kadar erken. Ama bizim çocuklar artık gece kuşu olduklarından, öğlene kadar ev sessiz :)
      Alıştınız mı yeni evinize ? Keyifle oturun :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim Handan Hanım ben kendi adıma İstanbul u ve oradaki yaşantımı özlüyorum çocuklar da özlüyorlar ama onlar bana göre daha çabuk kabullendiler. Ben de artık olumlu taraflarına odaklanmaya çalışıyorum yine de İstanbul için iş vb bir şey olursa kısmen bile olsa donme umudum var☺️ insallah sizinle yüz yüze de tanışma fırsatımız olur 🙏❤️ sevgiler ben Ceren

      Sil
    3. İzmir'de yaşayıp on sene İstanbul'u özleyen biri olarak seni çok iyi anlıyorum. Yüreğinden geçen hayırlısıyla gerçekleşsin .

      Sil
  2. ben istiyom hem de begonvillli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begonvillet yazın kuruyor burada. Neden anlamıyorum. Oysa Ege'de hepsi canlı. Ama arada bir kaç renkli çiçek var. Ne zaman istersen beklerim :)

      Sil
  3. Erken kalkmak iyidir🙂kahvenin dumanı üstünde, afiyet olsun, fincan da maşallah pek güzel....🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fincanım antikacıdan alınma, çok severek kullanıyorum :)

      Sil
  4. Ben de aynı 6 da uyanıyorum halbuki 7.30 da kalksam yetişirim işe. Kahve kim istemez. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen inat ediyorum yatayım diye daha yorucu oluyor :) Havalar aydınlanınca insan uyanıyor .

      Sil