Çok Sosyalim

Mayıs 24, 2022

Geçen hafta cumartesi günü mahalleden arkadaşım geldi akşam.

Pazar sabahı annemle Capitol'e gittik. Kendime ayakkabı baktım. Ve iki buçuk yıl sonra annemle ilk defa restorana gidip birşeyler yedik.


Çarşamba akşamı da şu anda Londra'da yaşayan başka bir mahalle arkadaşım geldi. 

Perşembe sabah o ve ablası ile kahvaltıda buluştuk. 1987 de mahallede park açıldığında üniversite sınavı sonuçlarını bekleyen üç tiptik :) O park sayesinde yollarımız kesişti. Yani şu aşağıdaki park :)


Cumartesi Kürşad'la Aynur akşam yemeğine geldiler. Eski videolara daldık. Sanki zamanda yolculuk yapmış gibi olduk. O videoları telefona çekip göstereceğim bir ara.

Pazar kuzenime gittik. Çorlu'da bir dönüm arsa alıp ev yaptırdılar. Çok keyifli bir yer oldu. Erik, kiraz ve şeftali fidanlarımı götürdüm onlara. Zavallılar mutfakta pencereden yükseğe çıktıklarından güneş göremiyorlardı. Eriğin boyu benim boyuma ulaşmıştı. Çekirdekten yeriştirdim ben onları :) Özleyeceğim şu manzarayı.


Bugün bir şey yapmamayı plânlıyordum çarşamba akşamı Deep Purple geliyor, ona bilet alayım dedim. İnternetten almayıp gişeye gidersem daha ucuz olur sandım ama olmadı. Neyse Can uçuşa giderken Bilgiç'le beni Zorlu'ya bıraktı. Biz de ana oğul gezdik biraz. Aslında hiç sevmediğim bir yer. Karman çorman geliyor. Kayboluyorum içinde. Neyse biletleri aldık,kitapçı  dolaştık, hediye alacağım arkadaşlarım vardı buldum birşeyler, iyi oldu.


Yarın Ayşe ile (bakınız parktaki fotoğraf en sağdaki :) adaya gideceğiz. Kadın balıkçıların toplantısı varmış, ben de peşine takılıyorum :)

Bugün üniversiteden bir arkadaşım başka bir arkadaşımızın yaşgünü için aradı, çarşamba sabahı onlarla buluşacağım. Çarşamba akşamı da konser var.


Ay yazarken yoruldum. 

Mayıs ayında kendimi gıpraştırayım derken bu kadar çok şey düşünmemiştim aslında. Ve hiç kılımı kıpırdatasım da yoktu ama kimine ben kendimi zorladım kimileri de bir anda ortaya çıktı. 

Bir de rejime başlayabilsem çok iyi olacak ama artık onu nasıl yapacağımı hiç bilmiyorum. 

Bakalım...

Şimdi gidip yatmalı artık, sabah altıda kalkıp yollara düşeceğim.

İyi geceler. 

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Bi ara ne yapsam diye düşünen biri için yani ajandanı nasıl bu kadar hızlı doldurdun vallahi şaştım. Enerjine şapka çıkardım, önünde eğildim sensei. :) O enerjilerinden birazcık da bana yolla.
    Bu arada sana bir ajanda kesin şart gibi geldi bana bu kadar şeyi nasıl aklında tuttun. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ajandanın yarısını ben yarısını arkadaşlarım doldurmuş oldu She. Evden kaçmak için her fırsatı değerlendiriyorum ben de :)

      Sil
  2. Maşallah Handancım, günlerin dolu dolu geçmiş. Ben iki gün dışarıdaysam bir gün evde otururum. Üç gün üst üste dışarda olmak beni yoruyor hahahaha:-)

    Ben de senin gibi düşünüp bir etkinliğe gişeden bilet aldım. İnternette 30 lira hizmet bedeli diyordu çünkü. Gişeden alırsam onu almazlar sandım, gişeden de aldılar :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de yordu, yarın evdeyim. Gerçi günlerin işi birikti, yine oek dinlenemeyeceğim ama neyse.

      Sil
  3. Okurken başım döndü 🤣🤣🤣

    YanıtlaSil