Nane Molla Yok Lale Molla :D

Mayıs 05, 2022

Bugün Ortaköy'e gitme plânı yapmıştık ama ben pek nane molla olunca evden çıkasım gelmedi. Ateşim de yok ama ellerim sıcak, kılımı kıpırdatasım yok. Kaldı bizim gezi.

Ama Şebo'nun laleleri görmek istiyorum  diye yazdığını okuyunca laleri buraya koymadığımı fark ettim. Geçen hafta cuma günü gitmiştik ya Göztepe Parkı'na. İyi ki de gitmişiz, laleler geçiyordu artık, biraz daha geç kalsak göremeyebilirmişiz.

Haydi lalelere ve tabii ki içlerine sakladığım şarkılara bakalım biz. 













Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Havalar çok garip bu sene, bahar gelmek bilmiyor :( Dikkat et kendine <3
    Tabi ki tüm fotolara tıkladım :D Favorim 1 ve 10 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hâlâ evde kalın çoraplar, polar hırkalarla dolaşıyorum. Yaz sıcağından iyidir ama yine de insan en azından hırkadan kurtulmak istiyor artık :)

      Sil
  2. Elvis Presley - It's Now or Never
    severimmmmm

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım görsellere. Senin ve Vulnicure'nin sayesinde lalelere doydum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahaki lale mevsimine kadar bu fotoğraflar biz idare eder :)

      Sil
  4. Ne güzel laleler. Bizim bahçedekiler hemen açıp bitti ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çabuk geçiyor zamanları. Ben de ucundan yetiştim.

      Sil