Kitap Salı

Mayıs 17, 2022


 Tanrı , tekrar okuduğum bir kitaptı. Üniversite yıllarımda bir ara Woody Allen kitaplarına düşmüştük . İçlerinde en sevdiğim. Biraz Sofi'nin Dünyası 'nın kısacık , komik ve absürt hali gibi. Böyle deyince neresi benziyor diyebilirsiniz :D Okuyun görün.

Herkes Herkesle Dostmus Gibi de Bir Deliler Evinin .. kitabına beniziyor . Onun aşırı kısa ve başsız sonsuz hali :D Hahaha. Yani anlatımı onun gibi daldan dala konarcasına kişiden kişiye akıyor ama Ayfer Tunç'un o uzun ve nefis kitabından sonra beni bu kesmedi sanki.

Kalbinizdeki Buzları Eritin kitap alış verişimde hediye gelmişti . Pek bana hitap etmedi ,arada güzel bir kaç cümle vardı ama ne bileyim bir yüzeysellik vardı sanki . Zaten zor beğeniyorum kişisel gelişim kitaplarını.

Değiştirilmiş Karbon'u izleyin daha iyi,kitabı neden bitirdim bilmiyorum. Önceden dizisini izlemiş olmasam hiç anlamayabilirdim, cidden kitap çok acemice dizi gayet güzel :))

Yüzüncü Kraliçe keyifle okunan çıtır çerez bir macera kitabıydı,elime almamla bitmesi bir oldu. Tavsiye ederim.

Cinayet Sınıfı Başkanı , hayal kırıklığı oldu. Hani gençlik çıtır çerez kitabı diyeceğim ama +18 . Boşverin .

Kör Baykuş , içim daraldı bitiremedim . Ay düşününce bile daraldı.

Perg Efsaneleri, keyifle okudum. Barış Müstecaplıoğlu okumayı seviyorum. Yalnız Serinin son kitabı yok, eski yayın evindeki tükenmiş , yenisi basmamış. Niye ki?

Küçük Şeyler güzel bir kitaptı. Eski dönem kitapları ayrı seviyorum zamanda yolculuk yaptırıyor. Okuyunuz. Özellikle çantaya atıp dışarılarda okunabilir.

İnsan Neyle Yaşar. Tolstoy kitaplarının hepsini okumak istiyorum. Bunu da çok sevdim .


Uzun zamandır yazmamışım okuduğum kitapları . Kısaca değineyim bari dedim. Haftaya yeni okuduklarımda buluşmak üzere :)

.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Bayağı bir kitap birikmiş. Değiştirilmiş Karbon'u sürünerek bitirmiştim. Oysa ikinci kitabı da su gibi gitti. Üçüncüye de bir şans vermeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Uzun zamandır gelmiyordu Kitap Salı. Özlemişiz. Gelsin yeni kitaplar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koşturmalarda okuduklarımı bile yazmamışım, özet geçeyim bari dedim.

      Sil
  3. İnsan neyle yaşarı okumuştum.Diğerlerini bilmiyordum ☺️

    YanıtlaSil