Çabuk Çabuk, Ay Geçip Gitmeden Bana Yapacak Birşeyler Söyleyin

Mayıs 04, 2022

Mayıs ayında gezip tozacağım, evde oturmayacağım demiştim ama depresyona girmişim, kılımı kıpırdatasım yok. İnstagram ya da youtube taki saçma kısa video izleyip saçma oyunlar oynayarak günlerimi öldürüyorum. Acilen kendimi gıpraştırmam lâzım. 

İstanbul'da olsam şunu yapmak isterdim dediğiniz şeyleri bana yazsanıza,  kalkıp yapayım. 

Ya da hadi şu gün buluşup birlikte birşeyler yapalım derseniz o fikre de açığım.

Zorlamadan yapamayacağım ben bu işi, bi el atıverin.


Bayramın ikinci günü fotoğrafı ile yazıma son verirken önerilerinizi dört gözle bekliyorum.

Benzer yazılarım

17 Yorum yap

  1. galata kulesini gören bir cafede kahve içip tatlı yemek....

    YanıtlaSil
  2. ohooooo deliye (bana) gün doğdu, yandın :))
    şimdiii. bulabildiğin ilk erguvanın altında o tatlı pozlarından birini çekebilirsin.
    elbette yürüyerek gidebildiğin ennn uç noktaya gidip, "heyt be burdan buraya yürüdüm" deyip, ordan taşıtla eve dönebilirsin.
    bir vapurun kenarında karşıya geçebilir, beşiktaşta tatlı bir şeyler yiyip ya da limonata içip dönebilirsin ki gidiş gelişte tüm kaloriyi harcamış olacağın için değer..
    benim için hani geçen sene sabahları erken saatte termos çayla sahile iniyordun ya, hah inip denize doğru bardağın fotosunu çekebilirsin
    ay asıl dur, kadıköyde yeldeğirmeni gazozcusu diye bir dükkan varmış, ben oraya gitmeyi ve rengarenk gazozlardan birini seçmeyi çok istiyorum, benim için asıl onu yapabilirsin.
    bir kafede kahve keyfi yapıp bana iki satır birşey yazıp fotosunu çekip yollayabilirsin hahaha ay hep kendime çalıştım sanki
    aman handancım ne dilersen onu yapabilirsin zira hepsi çok keyifli geliyor ekranın öteyanından ;) iyi bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erguvan altında dsha bu sabah çekmiştim fotoğraf :D

      Yeldeğirmeni Gazozcusu'nu duymamıştım, bir bakayım. Metehan'la karşıya geçip yürüyebildiğimiz kadar yürüyelim diye plân yapmıştık. O da tamam.

      Mesele bir şey dilemiyor olmamda, sabahtan beri koltukta oturup çığlık atmamak için uğraşıyorum. Başımın ağruması da cabası. Şu anda sürekli yanlıl çıkan harflere küfretmekyeyim. Hiç iyi değilşm anlayacapın. Harfleri de bıraktım oldupu gibi. Ay towandaaaa.

      Sil
    2. Bırak dağınık kalsın, beynime egzersiz oldu beleşten :))

      Sil
  3. Aynı tembellik içinde olduğum için şu an bir öneri ya da plan yapamayacağım ama anladım ben, döneceğim sana:)

    YanıtlaSil
  4. Ben şu anda İstanbulda oslaydım Sarayburnunda olan çay bahçesinde bir demlik çayı içmek isterdim inan :)

    YanıtlaSil
  5. Ben lalelere gitmek istiyorum Handan :) Bir de boğaza karşı kayıtsızca oturup bişeyler içmek... Bir de sahaf sahaf dolanıp mis gibi kokularında kaybolmak ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Laleleri yayımladım, diğerlerini de yapacağım :)

      Sil
  6. Yazan oldu mu bilmiyorum ama vapur yada tekne ile boğaz turu:) Ben çok istiyorum ama henüz beceremedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yapılması gerekenlerden. Son zamanlarda hafta içinde çalışan boğaz hattına biniyorum tekne turu yerine, hem ucuz hem keyifli oluyor :)

      Sil
  7. Minnoş bebemle dün Beylerbeyi Sarayı'na attım kendimi, haftaya da Beykoz Cam ve Billur Müzesi düşünüyorum. Müzekartımı yeniledim. En ucuz etkinlik müze gezmek bence hem ev ekonomisi hem kültür artırma operasyonu yapacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de br müze kartım var, vakti geçmeden gitmeyi düşünüyorum bir yerlere :)

      Sil
  8. Birkaç sefer geldim İstanbul'a. Gezmediğim yerler içinde en çok Adalar'ı merak ediyorum. Bahar ayında orası güzel olur bence. Düşünebilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hafta içi sabah erken gidilebilir :)

      Sil