9 Eylül New York / Son Gün

Eylül 19, 2019

Son gün. Akşam 19.00 uçağına bineceğiz. Öğlene kadar bir tur daha atmak istiyorum ama eşyamız çok.

Can Bilgiç'le otelde kalmayı teklif etti. Saat üç gibi oradan taksiye binip bizi Manhattan'dan alacaklar. Hiç ikiletmedim tabi, her iki tarafın da keyfine uygun harika bir plân :)

Aklımda Metropolitan Müzesi'nin bakamadığımız hediyelik eşya dükkânına bakmak ve Central Park 'ta Strawberry Hills'i görmek var. Bir de kütüphaneyi görür müyüm tekrar diyordum ama hediyelik eşya dükkânı da müze kadar çekici olunca ona yetişemedik :)

Bu sefer değişik yoldan gidince Flatiron binasını da görebilmiş oldum. Ütüye benzediği için ismi flat iron olmuş :)

Madison Meydanı'na da bir merhaba deyip müzeye gittik.

Müzede gördüğümüz yılanlı yüzüklerden buluruz umuduyla gitmiştik ama kitap alıp çıktık hediyelik eşya kısmından .

O arada biraz kendimizden geçmiş de olabiliriz.

Alış veriş tamam olduğuna göre artık geze geze bizimkilerle buluşma noktasına gidebiliriz.

En sevdiğimiz yerlerden birisi bu alan oldu :)

Durup biraz tadını çıkarttık. Fondaki müzikle öyle güzel geldi ki.

Oradan John Lennon'un vurulduğu binanın yakınındaki Strawberry Hills'e geçtik.

Buradan Central Park 'a veda edip beşinci ve altıncı caddelerden buluşma yerimize indik.

Buluşma noktamızın burası olması sizi şaşırtmamıştır eminim ki :)

İşte spordan sanata, denizaltıdan uzay gemisine, kavgadan barışa, feribottan köprüye, kütüphaneden su parkına her telden tatilimiz böylece sona erdi.

Okuyan herkese selâm olsun :)

1. Gerçekten de hakkını vermişsiniz. Eminim ki bu kadar bilinçli gezmek iyi bir ön hazırlık gerektirmiştir.

1. Soğuk kış günlerinde bol bol New York okumaları yaparak tatile hazırlandığım doğrudur Tyrha :) Ama Metos'la karar verdik, bir sonraki tatil için hiç hazırlık yapmadan spontane hareket edeceğiz. Bakalım o nasıl olacak ;)

2. Son gün bile verimli olmuş, tabi ki tam senlik. Gideceğim zaman tekrar bakacağım yazılarına.

1. Can sayesinde son gün de gezmiş oldum Kadriye :)

3. Güzeldi gerçekten. Eee... sırada neresi var canım?
    Gezmelere doyamadık seninle valla :)

1. Sırada evde bahar temizliği var Tülin :)

4. Bende gezmiş kadar oluyorum sayenizde...Dönüşünüz muhteşem olacak.:)

1. Valla tuş oldum döndüğümden beri Ebemkuşağı, şu yazıları yazmak dışında neler yaptığımı bir sonraki yazıda anlattım :)

5. Maşallah güzel bir tatil yapmışsınız, darısı diğer senelere :)

6. hakkını verdiniz ama alt üst etmişsiniz resmen :)

7. Dolu dolu bir tatil idi bencede:))
    Darısı başıma;)

8. Çok güzel geçireceğiniz daha nice gezileriniz olsun.

9. Bilgehan'ın başarısı hepinize ödül olmuş. Çok keyifle okudum yazılarını :-)

10. Ne güzel bir gezi oldu size bize de birbirinden güzel resimler paylaştın. Aklımda hiç yokken gelecekteki seyahat listesine ekledim bile 😂