Selâm Millet Ben Geldim

Eylül 10, 2019

Eve girer girmez "Selfi zamanııı" diye toplandık. Dünyanın her bi yerinde çekip duruyoruz da balkonumuzda hiç yoktu :)

Kürkçü dükkanımda akşam sefamı yapıyorum. Bir kaç daha uyumadan kalabilirsem uyku düzenimi oturturum diye hayalleniyorum.

Yarından itibaren anlatacağım her şeyi.

On güne çok şey sığdırmaya çalıştım.  Bir o kadarını da sığdıramadım. O da bir daha gitmek için bahane olsun :D

Müzeleri gezip bitiremedim. Gittiklerimi bile bitiremedim.

Kütüphanelerde kendimden geçtim.

Serena Williams ve Roger Federer maçları izledim.

Denizaltı gezdim, uçak gemisi gezdim, feribottan Özgürlük Heykeli dikizledim, Brooklyn Köprüsü üzerinde yürüdüm, terk edilmiş demiryolundan park gezdim, Central Park'ta sincaplarla piknik yaptım.

Çok yedim.

Çok yürüdüm.

Yalnız o Broadway şovları neymiş öyle. Mest oldum mest.

Hepsi azzz sonra,  değil tabi ,  artık kaç gün boyunca anlatırım bilmem :)

1. :))
    Kızkanmayalımda ne yapalım :) ( Bi çay bi çaylak)

1. Aman sosyal medya halleri, bol kavgalı, ağlamalı, çıldırmalı günleri görmezden geldim Biçay. Her tatilde bi yüreğimi tüketiyorlar.

2. Sen anlat canım, ben dinlerim.

1. Bir güzel dinleneyim de uzuun uzuun anlatayım. Ya da üşenip kısaltırım belki :D

3. Hoş geldiin :)
    Oh ne güzel şeyler okuyacağız. Yaşadık :D

1. Hoş buldum Zeugma:) Bakalım neler okuyacağız :)

4. Ohhh ne iyi yaptınız :) Çok güzel gezi oldu, gördüm fotoğrafları hep instadan... Jetlag da çabuk geçer umarım :)

1. Gece fena uyumadım,umarım geçer Ezgi . Orada çok ters tepti ama burada daha rahat olurum diye düşünüyorum :)

5. Hoş geldiniz yazı ve resimleri bekliyoruz onları gördükçe gezmiş gibi oluyorum. uzun uzun lütfen. Hülya

1. Hoş buldum Hülya :) Bilgisayar yok şu anda telefondan ne kadar yapabilirsem bakalım :)

6. Hoşgeldin handan ♥

Ballandıra ballandıra anlatmanı sabırsızlıkla bekliyorum ;)

1. Hoş buldum Şebo. Anlatacağımdır hepsini biir biir :D

7. Hoşgeldin valla merak etmeye başlamıştım Handan nerelerde diye :)) Sen anlat biz okuyalım.Sevgiler

1. Hem otelde internetin iyi çekmemesi hem de akşamları saat farkı yüzünden erkenden tuş olunca yazılar hep eve kaldı Sevda. Yoksa ben oradan başlardım anlatmaya da :) Hoş buldum :)

8. Hoşgeldin:)))
    Bende leyleği havada gördüm ama hâlâ tık yok 😂

1. Heheh, leyleklere güvenme, iş sana düşüyor önce Hayalperest:) Çocuklar az daha büyüsünler de, sonrası rahat :)

9. Hoş geldin, sefalar getirdin.

10. Hoşgeldiiiin. Biraz kıskanmış olabilirim, instagramdan takip ederken.

1. Hoş bulduk Kadriye :) Başka tatillerr bakarken ben de öyle hissediyorum :D Ama boş ver, sinekler, aksilikler ve kavgalar her yerde var hoş sadasını hatırlamaya çalışıyoruz sadece.

11. hoşgeldin süpersiniz azminize enerjinize hayranım maşallah sizeee

12. Sen anlat, ben dinlemeye hazırım :)

13. Federer maçı ve müzikal izlemek özellikle beni heyecanlandıran etkinlikler. Merakla bekliyorum yazılarını. Hoş geldin :-)