Son Mutfak Denemelerimden Bahsetmemişim Ben

Eylül 27, 2019

Öncelikle bir önceki yayındaki geçmiş olsun ve atölye dileklerine çok teşekkür ederim.

Parmağım biraz daha iyi. Dinlendirmeye devam ediyorum. 

Bugün aklıma yapıp da buraya koymadığım iki denemem geldi. Yok üçmüş.

Birincisi nachos.

Oğlanlarla ben çok seviyoruz, markette görünce hemen alıp denedim.


Pratik ve keyifli bir öğün veya ara atıştırmalığı çıkıyor ortaya.


İkincisi ramen.

Noodle yapmışlığım çoktur ama ramen hiç denememiştim. Bilgiç nedense hep ramen ister, içindeki malzemeleri ben yemeğe koysam öğk der ama japonlar yapınca baş tacı :D

Ben de basitinden deneyeyim dedim.


Noodle üzerinde tavuk haşlayıp suyunu ve kendisini koydum. Taze soğan doğradım falan.

Son olarak yine Japon mutfağından onigiri.

Geçen gün Bilgiç ve arkadaşlarına parti hazırlarken aklıma geldi. Noodle yanısıra onigiri de yapamaz mıyım dedim.

Lapa pirinç topu olduğundan yapması basit.

Yalnız bekledikçe güzelleşti. İlk yaptığımda kıvamı çok az yumuşaktı, akşama daha hoş oldu.


İşte içi ton balıklı onigiriler de böyle.

Diğer harika tariflerim için mutfakta etiketine alayım sizleri. Çok komik tarifler var,  bayağı eğlenceli,  tavsiye ederim :)

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. elinize sağlık:)
    ramene bayılıyorum!
    onigiriyi denemem için bana cesaret verdi bu yazı. şu birkaç kiloyu verdikten sonra tabii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onigiri gerçekten çok kolay. Yalnız hemen yemeden biraz bekletince daha güzel oldu aklında olsun :)

      Sil
  2. Değişik şeyler denemeyi severim. Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pratik olduklarında daha da çok seviyorum Ebemkuşağı :D

      Sil
  3. Hiç denemediğim yemekler hepsi ama çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim, biz üçünü de çok seviyoruz Taha:)

      Sil
  4. Noodle biliyorum da diğerlerini hiç duymamışım:) Göze hitap ediyorlar ama lezzetli oldukları da kesin. Afiyet olsuuun;)

    Parmağını zorlama Handan. Geçti geçti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cips seviyorsan nachos harika okuyor Zeugma.

      Dinlendiriyorum ve dikkatli kullanıyorum parmağımı. Gece yatarken çenemin altına ters sıkıştırmasam çok iyi olacak da :) Geçti geçti :)

      Sil
  5. Parmağınız için çok geçmiş olsun...
    Yemek yapmaya ve yemek işlerine pek hevesli olmasam da gözüme hoş geldi. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Kedi Mırıltısı.

      Yemek yapmak hadi neyse de mutfak temizlemek tam bir ömür törpüsü :D

      Sil
  6. nachos <3 hepsi çok güzel görünüyor, farklı kültürlere ait mutfakları çok severim. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişik tatlar insanı zenginleştiriyor Edishar. Her kültürün başka güzellikleri var :)

      Sil
  7. nachos etsiz de olur mu güzel görünüyor, bu arada geçmiş olsun parmiğe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyma katmadan bir sürü sebzeyi bol soğan ve sarımsakla kavurup dökebilirsin Burcu. Üzerine kaşar rendelemelisin ama :)

      Sil
  8. Seni seneye Masterchef'te görür müyüz Handan? Uzak doğu mutfağında uzmanım dersin :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah, yok ben pratik yemek uzmanıyım Şule. Şimşak yapılacak ve bitecek :)

      Sil