Ben Bunu Yazmam

Mayıs 24, 2018

Sevgili Derya yeni bir mim başlatmış. (Bakınız)  Neleri severek yazıyoruz ve neyi kesinlikle yazmayız diye sormuş.

Hımmm. Yazmadığım bir konu var mı diye düşündüm mimi görünce.

NELERİ SEVEREK YAZARIM

Kitapları, filmleri, gezdiğim yerleri, şarkıları, zaman zaman hikâyeleri, bazen pişirdiğim yemekleri,  şiirleri, komik anektodları, bizimkileri , güncel olayları , ilginç bilgileri, sporu, sergileri, müzeleri yazarım.  Ve çektiğim fotoğrafları koyarım bol bol.

NELERİ YAZMAM

Sanırım makyaj ve kılık kıyafet kombinleriyle ilgilenmiyorum pek.  Zaten makyaj yapmayıp kıyafet de çok almıyorum.

Ama baktığımda bunlarla ilgili bile bir iki yazım var.

Derken şunu fark ettim : Benim için en imkânsız olanı tek bir konuda yazmak . Bloğumda her telden bir şeyler var. Sadece şu konuda yazacağım artık desem yazamadıklarım için çatlarım . (Bakınız instagram sayfam güya fotoğraf ve şiir + alıntılar olacaktı yine cıvıdım araya bir sürü konu kaynıyor :)

Teşekkür ederim Derya , sayende bu konuda bir aydınlanma yaşadım :)

Berlin Berlin (Çocuklarla Evde Yaratıcı..), Sevgi (Kiremithanem) ve Sibel (Sibelynka ) bende sizleri ebeledim şey yani mimledim :)

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Ya ben de bir konuda yazamıyorum kiremithanemi açmadan evvel kategorileri üzerinde de epey düşündüm ama dediğin gibi hep kategoriye uymayan biseyler de paylaştığım olmuştur yapayım ben de ilk fırsatta Deryanın aklına sağlığına da uğramam gerek❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bırakalım bizim bloglar dağınık kalsın Sevgi, sınırlamaya çalışmayalım :)

      Sil
  2. Aklına sağlık ona da uğramam gerek diyecektim diyemedim yine bu zeki tel yüzünden🙈💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, telefonlar illa araya girecekler, pek yaramazlar :)

      Sil
  3. Aaaaa, ben de mimlenmişim. Hemen akşama yazıp paylaşayım. Bu arada güzel bir mim olmuş. Davet için de ayrıca teşekkürler. 💕

    YanıtlaSil
  4. Kendimi sınırlandırmaktan hiç hoşlanmam ama senin de dediğin gibi makyaj ve moda hakkında yazamam ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine bile hiç yazmam diyemedim Ülkü, çünkü yazmışım bir iki yazı da olsa :D

      Sil
  5. Sanırsam artık bende farklı konularda yazıcam artık kitaplar yetmiyor

    YanıtlaSil
  6. Ilk yorumu gönderemedim. Cok güldüm cünkü ben de kendime ne yasak koysam illa yaparim 😂😂😂. Cok tesekkür ederim diger yazilari da merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk yazdığım zamanlarda, her konu bulamıyorum biraz ara vereyim dediğimde deli gibi yazasım geliyordu Derya, ters tepiyor, onun için bıraktım dağınık kalsın :)

      Sil
  7. Sen hep yaz bizler keyifle okuyoruz canım benim 😊sevgiler güzel insan 🌸😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz keyifle okudukça benim de daha çok yazasım geliyor Özlem 😊😘

      Sil
  8. Şöyle anladım, yaşamadığımı yazmam :) Güzelmiş, siz hep içinizden geldiği gibi yazın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, doğru anlamışsın Zeynep. Teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Ben de blogumda istediğim her şeyden bahsetmeyi seviyorum. Kimileri ayrı konular için ayrı bloglar açıyor ama o bana zahmetli geliyor. Ben içimden gelen her şeyi bloguma dökmeliyim. Bir nevi hayatımın özeti gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim dört bloğum var ama yine de hepsini Bir'e yazıyorum Şule. Eskiden etiketler yokken içinden belli konuları diğer bloglara aktarıyordum, şimdi istediğim konuya da ulaşabiliyorum,diğer bloglar duruyorlar sadece :)

      Sil
  10. Yazmam, yazamam diyeceğimiz konuların olduğunu hiç düşünmemiştim ama benim de bir sürüymüş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsteyerek yazmayacaklarımız yanı sıra kendi kendimize koyduğumuz sansürler de cabası Şebo.

      Sil