Kalabalık İftar Sofralarını Seviyorum :)

Mayıs 23, 2018


Hele çok sevdiklerinle birlikteysen.


Sofrayı birlikte kurup ,kahkahalarla yemek yiyip, birlikte kaldırırsan.

Bir milyon hatırayı bir milyonuncu defa anlatıp yine gülüyorsan.

Çocuklarının doğumlarını biliyorsan, hamileliklerin bulaşıcı olduğunu deneyimlemişsen, yılda bir defa bile buluşsan kaldığın yerden devam ediyorsan.

Kalabalık sofraları seviyorum.

Şükürler olsun o sofraları kuracak enerjim, gücüm olduğu,  çok şükür o sofralara davet edecek bir çok arkadaşım olduğu için :)

Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. Ne güzellll kareler Handan Abla. Kalabalık sofraları bende çooooook seviyorum. Öyle lezzetli oluyor ki bir kasecik çorba bile.
    Kapılarımız hep çalınsın.
    Muhabetiniz bol olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Gülşah, kapılarımız hep çalınsın, muhabbetimiz bol olsun :)

      Sil
  2. italyan filmlerindeki yemek masası sahneleri gibii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, tam anlamıyla öyleydi Deep, kalabalık, gürültülü, kahkahalı ve çok mutlu :)

      Sil
  3. Gerçekten de baya kalabalık.Biz de 6 kardeş olarak bayramlarda çok kalabalık oluyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayımız senelerdir aynı ama çocuklar büyüdükçe kalabalık görüntümüz iyice arttı. Yakında yine başbaşa kalırız, şimdi bu kalabalığın tadını çıkartma zamanı.

      Sizin bayramlar da ne keyiflidir :)

      Sil
  4. Çok güzelsiniz ki... Kalabalığı maalesef ben sevmiyorum :( itiş kakış falan.
    Ama sevdiklerimle bir arada olunca seviyorum. Başka türlü ıhhhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiklerimizle güzel zaten Kerime, aksi halde ben de kalabalıklardan kaçıyorum :)

      Teşekkür ederiz :)

      Sil
  5. ağız tadınız hiç bozulmasın

    YanıtlaSil
  6. Kalabalık iftar sofralarının tadı bir başka güzeldir.
    Kalmadı bizlerde artık o kadar kalabalık toplaşmalar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşlerimizin iş saatlerini denk düşürüp de dört aileyi bir araya getirmek o kadar zor ki aslında, biz itinayla uğraşıyoruz . Kalabalık sofralar emek istiyor, oysa günlük hayatın koşturmacalarında kimsenin hali kalmıyor Ülkü. Ama değiyor bence :)

      Sil
  7. Maşalla😊efendim ne güzel kareler böyle 😊senin o güzel gülen gözlerin de ki mutluluklar hep olsun inşallah 😊❤canım benim Rabbim ağız tadınızı hiç bozmasın inşallah nice güzel kalabalık sofralara inşallah canım benim sevgiler 😊❤🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dilekler bunlar Özlem, amiin. Benden de sevgiler 💞

      Sil
  8. Süpersiniz, ben dört kişilikten fazla yemek yapınca elimin ayarı kaçar. Davet yemeği hazırlayanları hep takdir etmişimdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pilav dışında sorunum pek olmuyor Evde Yazar. Zeyrinyağlıların da miktarı fazlalaşmıyor çeşit sayısı çoğalıyor :)

      Sil
  9. Daha nice iftar sofralarına inşallah
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  10. Muhabbetiniz daim olsun. Beraber nice sofralarda buluşmaya devam edersiniz umarım :-)

    YanıtlaSil