Oradan Buradan

Kasım 11, 2017

Dün tam anlamıyla patlama modundaydım. Uzun zamandır evde boş duramadım ve bu beni hasta ediyor belli bir zamandan sonra.

Zaten üç pasaklı erkeğimin ardını toplamak için (ya da toplattırmak ki bu da büyük bir efor istiyor) başka hiçbir şey yapmadan sadece odalar arası koşturmam gerek. Yemekti, ütüydü anca yetişiyorum. Bir de misafirler üstüste gelince bana da soldan soldan gelmeye başladılar. Hayır misafir ağırlamayı çok sevip ben çağırıyorum zaten de yoruldum sanırım.

Neyse..

Evde ciddi alış veriş gerekiyor.

Ütünün suyu çıktı. Beni yenile diyor. O da haklı tabi dur durak görmeden çalışmakta.

Ütü masası keza, çöpe koysam aylardır orada duruyor zannederler :D

Artık kütüphane almayı kafama koydum. Ev kira, diğer dolaplarla idare edeyim falan diyordum ama ne kadar aldığım kitapların yarısını dağıtsam da yer kalmadı. Tabi okuyamayınca kitaplar dağıtılamıyorlar da.

Önümüzdeki hafta işlerime yoğunlaşayım.

Çekiliş yapalı bir sene olacak ben hâlâ göndermedim kimisini.

Evde her yer karışık gibi. Temizlikçi ayarlamam da lâzım,  mevcut bütün eklemleri sorun çıkartan biri olarak yapamıyorum çoğu şeyi.

Sandalyeleri yeniden kaplatmalı, hayatımda bu kadar lekeli sandalyem olmamıştı. Son kaplattığım kumaş ne dökülse emiyor. Çıktı sanıyorum bakıyorum hâlâ orada.

İşte böyle.

Şimdi gidip evimi temizlemeliyim.

Öğlen misafirim var.

Yarın akşama kadar patates çuvalı gibi yatmanın hayaliyle ha geyret diyorum şu an :)

Not: Şimdi evi süpürürken aklıma geldi antredeki halının da yenilenmesi gerek, altındaki kaydırmaz tabakası un oluyor. Pufff.

Benzer yazılarım

28 Yorum yap

  1. Her şey yoluna girer; panik yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Panik yok zaten Evde Yazar, yorgunluk sadece :)

      Sil
  2. Ben okurken yoruldum vallahiii

    Şaka bir yana her şey mükemmel olmak zorunda değil olduğu, yetiştiği kadar artık ne yapalım :))
    Benim sloganım bu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mükemmelle ben de uğraşamam , idare etsin yeter Yıldız :)

      Sil
  3. Yarın ayacıklarına masaja geliyimmi bacım :)
    Hadi az kaldı, yarın dinlenince sen bu yorgunluğu atlatır haftaya yeni yorgunluklar çıkartırsın ama :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufff, çıkartmamak istiyorum Şebo, cidden çok yüklendim kendime. Masaja değil ama sohbete gel bacım :)

      Sil
  4. Valla ben de okurken kendim yapacakmışım gibi bezdim:)))Ama sen spor yapan, yürüyüş yapan ve enerjik birisin, üstesinden gelirsin Handan'cığım hepsini bir günde değil, yavaş yavaş yap. Kolay gelsin:) Çok da misafir çağırma biraz da onlar seni davet etsinler kız. :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşin tuhaf tarafı bence ben hiç enerjik değilim Müjde, hep pestilim çıkmış şekilde dolaşıyorum :) Teşekkür ederim canım. Ya ben misafirliğe gidince de yoruluyorum ki oturmaktan yorulur mu insan, yatar vaziyere geçmeden kendime gelemiyorum :)

      Sil
  5. İşler hiç bitmiyor. Evle ilgili yığınla yapılacak listesi var, seninkileri okurken kafadaki listem 'tin tin' yaptı. Erteleye bastım yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşler hiç bitmiyor Burcu, alış veriş listesi de :)

      Sil
  6. kolay gelsin. inşallah istediğin gibi uzanıp yatabilirsin. Sandalyelerini kaplatırken tay tüyü dedikleri kumaştan almanı öneririm. leke tutmuyor. ıslak mendille bile silsen çıkıyor
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hep o kumaştan alıyordum Çenebaz, bu sefer desenlerin fotoğrafını çekmiştim, tabi altı ay sonra sipariş verince karıştırmışım kumaşları. Ben vöyle lekeli kumaş görmedim. Aksi gibi üzerine dökülmeyen de kalmadı.

      Sil
  7. Ev işi çok çılgın yapıpı bir sene idare etse, hadi bir ay falan idare etse iyi olurdu. Kolay gelsin. Yarın için de iyi dinlenmeler diliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masa silmekten bile bıktım yeminle Ezgi. Bir bakıyorum yine kirli. Dönüyorum yine kirli. Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  8. Ev işi nankördür , derler.Yap yap bitmez..Kolay gelsin canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne nankör Mehtap :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Evde üç erkek ile senin olduğu gibi benim de başım belada. Ev mümkün değil toplu kalmıyor ve ben çıldırmak üzereyim sevgili Handan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıldırmamak elde değil ki Nermin, sen toplarken arkadan üç katı hızla dağılıyor, gel de tepenin tası atmasın.

      Sil
  10. Bir kaç sene önceki halim canlandı gözümde. Bir de çalışıyordum :(

    Kolay gelsin tatlım ne diyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışıyor olsaydım ne yapardım bilmiyorum Tülin. Tabi bu yüzden çalışmıyor olma ihtimalim de var :)

      Sil
  11. Boşver Handan takma kafana bu kadar. Düşünmesi yapmaktan daha çok yıpratıyor insanı.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Planlayınca rahatlıyorum Gezgin Kova, ama cumartesi çok yorgundum o yüzden de çok gerildim.

      Sil
  12. Evde is ve eksikler bitmiyor. Benim ütü de kükremeye basladi garip sesler çikariyor. Aletler bile isyan etti 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ütüden kokular da gelmeye başladı artık Derya, evde en sık değişen alet ütü zaten, sanırım bu beşincisiydiç:)

      Sil
  13. Canın sağolsun...
    Bir şekilde sen hale-yola koyarsın.
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil