Huzurlu Pazar

Kasım 12, 2017

Delikanlılarımla birlikte güzel bir gün geçirdik.

Sıradan ve kendi halindeydi. Ama hiçbir şeye değişmezdim.


Sabah bu kitaba başladım. Yarısına gelmişim.


Markete giderken havanın çok güzel olduğunu görünce piknik yapalım dedim. Bu sene hiç gitmemiştik. Sitenin arka bahçesi. Ahşap piknik masaları da var.



Piknikte karınca görünce aklımıza Karınca Z filmi geldi. Metos izlemek istedi, unutmuşuz nasıl olduğunu. Ne felsefik filmmiş dedi oğluş sonunda :) Bu arada ütüm de bitti.


Bilgiç'e söz verdiğim oyunları oynamasak olmazdı tabi. İpucu'nda Metos bizi duman etti.


Magic kartlarda ben duman oldum. Eskiden oynayacak kimseleri yok diye uğraşıp öğrenmiştim ama şimdi bir sürü yerde oynuyorlar yine de yakamı bırakmıyorlar. Hayır inanılmaz derecede zekâ istemesi bir yana ingilizcesiyle boğuşuyorum. Ondan da öte gözlerimin bozulmasıyla yakına bakarken gözlük çıkart masaya bakarken tak, daraldım :)

Uzun zamandır birlikte bu kadar vakit getirmemiştik. Can da olsaydı daha çok gülerdik eminim, ama o da -iş için gitse de- ablasının yanında bir akşam geçirdiğinden en azından keyfi yerindeydi.

Şimdi film izleyeceğim.

Çok iyi geldi bünyeme bu gün :)

Benzer yazılarım

28 Yorum yap

  1. Al benden de o kadar. Bu pazar biz de çok glendik ailecek,3 yas krizi olmadan bir tam gün, rüya gibiydi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı diğer günlerin başına diyelim Bahar :)

      Sil
  2. Magic kartlar benim oğluşun da var, çok seviyor, hiç anlamam :)güzel bir gün olmuş. Maşallah hepinize. En kötü gününüz böyle olsun. Handan'cım ya benim de göz çok bozuldu şöyle söyleyeyim hani pudingler var ya Dr. Otker arkasında kaç bardak süt vs. büyüteçle okuyabiliyorum.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben miyop olduğumdan şimdilik gözlük çıkartınca idare edebiliyorum ama tak gözlük, çıkart gözlük, ara gözlük,nerde bu gözlük şeklinde geçiyor zaman Müjde. Üstelik ilerledi galiba iki gözlükle boğuşacağım bundan sonra galiba.

      Sil
  3. Bazen en sıradan dediğimiz günler, ileride hatırlanması en keyif verenler oluyor . Size baktıkça bir kaç yıl öncemizi görüyorum biliyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oluyor Tülin :)

      Dünyada kaç hayat mı var? Bir :)

      Sil
  4. Muhteşem, bol bol böyle günleriniz olsun. Kitap nasıl ? Sezgin Kaymaz kitaplarını merak ediyorum, ama bir türlü başlayamadım. Mutlu haftalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ezgi. Ben çok seviyorum Sezgin Kaymaz kitaplarını, anlatımını. Şimdiye kadar okuduğum romanları fantastikti, bu gündelik hayattan mektuplar. Daha ilk mektuptan bayıldım. Sana da mutlu haftalar:)

      Sil
  5. Nostaljik yazina bakayim dedim daha yazmamissin 😊. Ne güzel bir gün geçmis ben de çok zaman geçiriyorum küçüklerle büyüyünce ayni olmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nostaljik yazım akşama yayımlanacak Derya. Hem yazı akşam yazısıydı hem de haftasonu yazılarıma biraz daha zaman kalsın dedim :)

      Birlikte geçen her an yanımıza kâr :)

      Sil
  6. Doldur Handan'nım yavrularla sayfaları çok doldur.
    Kuşlar yuvadan uçup gidince...!
    Sayfalardan çıkarıp,çıkarıp kullanırsın.

    Öpüyorum hepinizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşünüyorum Merih.Biz de seni öpüyoruz :)

      Sil
  7. Günaydın Handancım, mutlu haftalar ♥

    Ben de oyun oynarken gözlük tak çıkart deliriyorum :)) Sonra da mızıyorum görmeyince ahahahaaa :) Çok mızıldak bir aileyiz biz oyun oynarken ahahaaa :))

    Eğlenceli zamanlarınız eksik olması hayatınızdan, gözleriniz enerjiden parlıyor ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Şebo. Çok sinir bozucu oldu bu gözlük işi. Biraz daha artarsa çift camlılardan yaptıracağım sanırım.

      Hiçbirimizin hayatından eğlenceli zamanlar eksik olmasın canım :)

      Sil
  8. Ne mutlu ne güzel bir hafta sonu:) Rutinin ev huzurunun yerini hiç bir şey tutmuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de tutmuyor Nihan, huzurlu günlerimiz bol olsun :)

      Sil
  9. Cannnnn sınızzz GÜZELLERRR...
    Ferhan abla da geliyorrrr...
    Hepinizi sevgimle kucaklıyorummm
    Antalya'dan... Akdenizden...Tororoslardan SEVGİLER...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutluluk ve özlemle bekliyoruz Ferhan Ablacığım :)

      Sil
  10. Bayiliyorum sizin bu aile ici faaliyetlerinize:) Bir de böyle fotolarda gördükce sizi nekadar özledigimi farkediyorum. Hele su Noel zamaninda, hele de Noel Pazarinda bunu daha da hissedecegim. Hepinize kucak dolusu selamlar. Kisa da olsa bir Istanbul kacamagina az kaldi sanki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ayşe, biz de sizi özledik. Arada kulaklarınızı çınlatıyoruz.

      Biliyor musun hiç aklımda yokken bu sene de Fransa'da bir noel pazarına gideceğiz (kasabaya bayılmıştım, Can'la bir gün kaçamak yapalım derken hep beraber noel zamanı kaçamak yapalıma döndü olay) ve eminim hep senden bahsedeceğiz orada gezerken.

      Ne zaman geliyorsun buralara, çok sevinirim gelirsen :)

      Sil
  11. Aaa ne güzel, bu sene de Noelde Fransa'dasiniz demek? Harika ya? Acaba Almanya sinirina yakin biryer mi ki, kisa da olsa bir ugrasaniz buralara gelmisken? Ya da ortada biryerlerde bulussaydik:)

    Aha bana gelse ben coktan oradayim da... Ama bos haftalarimdan birinde mutlaka bir Istanbul kacamagi yapmak istiyorum kesin! Su yemek kurslarindan falan arta kalan zamanlardan birinde ayarlicam birseyler. Hatta kaliniz;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk iş ona baktım Ayşecim, sınırda aslında ama size beş altı saat gözüküyor. Keşke gelebilseniz.

      İstanbul'a gelmeni heyecanla bekliyorum o zaman :)

      Sil
  12. "Ah bana kalsa" olacakti o, o cümle nasil cikmis öyle ya..:)

    YanıtlaSil