Çok Komik Bir Canlı Bu Yaa :)

Kasım 10, 2017



Duman altı olmuşuz bu arada :)Arılar gelmesin diye kahve yakılmıştı masada da :)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Ağzının tadını da biliyor fıstığı kim sevmez?:))))kahve yakılınca arı gelmiyor demek bizim eve yazın çok giriyorlar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de soyulmuş antep fıstığı Müjde, bir kısmını da kendimize ayırdık :)

      Olayın kahveyle ilgisi var mı bilmiyorum, dumandan kaçtıklarını düşünüyorum. Ama işe yarıyor, aklında olsun :)

      Sil
  2. Şeker şey:))
    Bu kahve yakma olayını yazın Diyarbakır da öğrendim mesire yerleri çok güzel sinek böcek gelmesin diye misafirlerin masalarına getirip yakıyorlardı:) İşe de yarıyor gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeker, değil mi Hatice :) Elimde fıstık yokken geri çekilip bakması çok komik :)

      Evet kahve dumanı işe yarıyor, biz de Ağva'da görmüştük ilk.

      Sil
  3. Çok tatlı bir şey bu:))Gerçi ben korkarım veremem böyle elimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben nasıl cesaret ettim bilmiyorum Mehtap, bir şey yapmayacağını bir şekilde hissettim :)

      Sil