İyi ki Doğdun Can

Kasım 16, 2017


Hediye almaktan kaçıyormuş gibi gözükmek istemem ama, hayat bize en güzel hediyeleri vermiş baksana :)

Bol kahkahalı , gezmeli tozmalı (hayır bi kere kendim için istemiyoruuum :) , düzgün uçuş programlı, sağlıklı, huzurlu  nice güzel yıllara :)

Yaşlandın zannetme, sen hâlâ benim gözümde 22 yaşındaki delikanlısın :)

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. İlk tanıştığınız yaştadır hala :) Allah uzun bol sizli ömürler versin Can abiye :)

    YanıtlaSil
  2. Bana hediye almaktan yan yan kaçıyorsun gibi geldi ama hadi neyssseee ahahaaa :)))
    Mutluluğunuz hep birlikte daim olsun... Kayınvaliden iyi ki senin için doğurmuş Can Bey'i diyorum :)))

    YanıtlaSil
  3. Siz ne güzel ailesiniz ya.. Hastayım size..
    Mutluluğunuz daim olsun.. Mutlu yıllar Can abi!

    YanıtlaSil
  4. maşallah size. Birlikte daha nice mutlu, sağlıklı, bol gezmeli yıllarınız olsun. Eşinin doğum günü kutlu olsun
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  5. Sağlıklı mutlu ,dilediğiniz gibi yıllarınız olsun.

    YanıtlaSil
  6. nice güzel gülmeli yıllarınız olsun

    YanıtlaSil
  7. Nice yıllaraaaa:)))Maşallah, en kötü gününüz böyle olsun.

    YanıtlaSil
  8. Seviyorum sizi, kahkahalarınız bol olsun...

    YanıtlaSil
  9. Mutlu yillar Caaaaaan! Erkan da coook selam söylüyor hepinize ve dogum gününü kutluyor:)

    Ah ahh.. bir zamanlar tek elimizle tuttugumuz ogluslar/evlatlar, artik kucaklarimiza sigmaz oldular di mi. Yahu nezaman yaa, hangi ara?? Daha dün altlarini almiyor muyduk biz bunlarin, yemin ediyorum daha dündü yaaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can'in dogum gününden ogluslara nasil gectim bu ara ben:)

      Sil
  10. Güzel aile,nice mutlu yıllarınız olsun birlikte:)

    YanıtlaSil
  11. Canlı benim nice mutlu yıllara.
    🎀🎁🎂🎈

    YanıtlaSil
  12. Mutlu ve huzurlu yıllarınızın devamı dileklerimle, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. Hepi börtdey Can. Bence de gerek yok hediyeye. :D

    YanıtlaSil
  14. Hepinize çok teşekkürler arkadaşlar :)

    YanıtlaSil
  15. Rabbim sizi birbirinize bağışlasın arkadaşım maşallah size.💓

    YanıtlaSil