Ghost in The Shell (İstanbul Film Festivali Günlüğü 4)

Nisan 08, 2017



Bu, festivalde çocuklarla gittiğimiz ilk film. Animeleri çok seven oğluşlarla 1995 yapımı orjinal halini hem de sinemada izlemek çok keyifli oldu. Bundan sonra da yeni çekimine bakacağız tabi :)

Doğrusu bu kadar felsefik ve düşündürücü bir film olduğunu bilmiyordum. Bir kere daha izlense bile olur taşların oturması açısından. (Zira festivalde, türkçe alt yazı problemleri, üstüne üstlük sahnenin altındaki altyazıya bakarken görseli kaçırma durumları biraz anlamayı güçleştiriyor.)

İnsan olmak ne anlama geliyor, hatıralarımız olmasa kim oluruz, ruh nedir gibi sorular kafamızda dönerek çıktık salondan.

Müziği de çok güzeldi. Sevdik biz bu fimi :)




Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Ne güzel bir gün olmuş sizler için Bende Bu aralar bir fırsat bulsam sinemaya gitmek istiyorum ama bakalım :)...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal zamanda ben de hiç sinamaya gidemiyorum, nasıl olsa giderim derken filmler bitiyor. Festival zamanı biletleri önceden alınca elim mahkum :)

      Sil
  2. Animeyi sinemada izlemek farklı bir hissiyat yaratmıştır eminim. Hem de orjinal hali ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeldi Şebo, iyi ki gitmişiz :) Çocuklar da biz de çok sevdik :)

      Sil
  3. Ne güzel yapmissiniz. Ben simdilik kizima takiliyorum sinemada 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyüdüklerinde başka keyif oluyor Derya :)

      Sil