Bu Çiçekler de Annem İçin :) ( İkinci Baskı Daha Güzel Oldu :)

Nisan 20, 2017

Cep telefonu çok yakından net çekmiyor. Açı itibariyle uzaktan da bahçe demirleri çıkacağından çiçekler hiç net çıkmamış, sevmedim.

Üşenmeyip fotoğraf makinamla yeniden çıktım dışarı.

Bahçesindeki kuyunun yanındaki çiçeklerden toplayıp anneme vermem gerekiyordu çünkü :)












Bu sefer bahçenin sahibesi de oradaydı,  biraz sohbet ettik. Çiçeklerin adı "Haseki Küpesi" ymiş. Yakışır bence de :)

Bu çiçeklere de babam şarkıları koydum, tıklayın bakalım size hangisi çıkacak.

Benzer yazılarım

30 Yorum yap

  1. AYLİN ŞENGÜN TAŞÇI Gün yücelerde...Son parça eşliğinde fotoları tekrar inceliyorum :) Sağ ol Handan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoban kavalda, çocuk masalda, karınca dalda baharı arar, gönülde bahar :)

      Bahar hep gönlümüzde olsun Yurdagül :)

      Sil
  2. "Yaşamak var şarkılarda çal eğlen, bir yalancı dünyadayız neşelen"
    dese de Meral Mansuroğlu...
    Hiç içimden gelmiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yalancı dünyada olduğumuz kısmı çok iyi uymuş bak De Kubad.

      Sil
  3. İki kere tıkladım açılmadı şarkım.3 num diyorum.Bence bhçe demirleri değisik bir katmiş 💕😊

    YanıtlaSil
  4. Önce kutlarım, üşenmeyip daha iyisini çekme çabası için. Bu fotoğraflar gerçekten daha güzel çıkmış. Ama doğruyu söylemek gerekirse ben anne şarkılarını daha çok sevmiştim. Tesadüf Makbule Hanım'ın Balkan kökenli çok güzel bir şarkısı çıkmıştı.
    Ama itiraf edeyim ben bu süper hıza yetişemiyorum.Hele mükemmeli yakalamak adına ikinci baskı yayınlar olursa yorum yazmak için büyük efor harcamamız gerekecek sanırım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O şarkılar nostaljik şarkılardı buradakiler babamın besteleri Makbule Hanım. Ben buradakilerle büyüdüğüm için benim nostaljik şarkılarım yani :)

      Evet zaman zaman sık ve çok yazıyorum, herkes yetişemiyor :) Olsun yetiştiğiniz kadar :)

      Sil
  5. Sen gönül bahçemin son çiçeğisin,ne güzel laf.Son çiçeklerimiz hiç solmasın Handanım❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneme yazılmış bir şarkı Sevda :) Hiç solmasınlar...

      Sil
  6. hülyalı gözler manalı çıktı bana :) teşekkür ederim.. çekimler de çok güzel çiçekler de ♥

    YanıtlaSil
  7. çok güzeller yaaa kokuyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlarına çok yaklaşamadığım için bilemiyorum Özlem :) Nedense kokmadığını düşünüyorum.

      Sil
  8. Çiçekler çok güzel, payıma düşen şarkı da :)
    Hülyalı Gözleri, Manalı Sözleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahane bir peri,yok başka benzeri :)

      Teşekkürler Burcu.

      Sil
  9. Bir tatlı ürperti bir gizli hüzzam...
    Babacığı anmış olduk, ne güzel evlatsın sen Handan.

    YanıtlaSil
  10. Fotoğraflarda güzel şarkılarda.Önce bana çıkan şarkıyı dinledim.Sonra dayanamadım diğerlerine de baktım.Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. Çiçeklerin renkleri ne kadar güzel, mor mor....babanın ruhu şad olsun Handan'cım, emeğine sağlık, bana ney (Nay'ım bir uzun çağrı ki...) çıktı, babanın bestelerinden en sevdiğimi haftanın melodisine koyacağım bir ara sana sürpriz olarak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok incesin Müjde, heyecanla bekleyeceğim :)

      Sil
  12. Ay ışır iplik iplik gökten sevda dökülür...
    Handannn!!! Harika bu besteler babana ait demek.Çok güzeller, çok şanslısın.Ailene ve sana selam olsun.Kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Aytül, ben de çok şanslı olduğumu düşünüyorum :) Bizden de sana kocaman sevgiler selâmlar.

      Sil
  13. Annemi öptüm...
    Çiçekler ve fotoğraf = Handan,

    YanıtlaSil
  14. Harika bir çiçekmiş, ilk kez gördüm.
    Bazı çiçekler ne yaparsan yap net görüntü vermiyor Handan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cep telefonu çekmedi ama zum objektifle başardım Zeugma :) Annem demese fark edemeyecektim bu güzel çiçekleri :)

      Sil
  15. Babanın ud çaldığını biliyordum. Müzikle de amatörce ilgileniyor zannediyordum.
    Türk Sanat Müziğinin mihenk taşlarındanmış meğerse?!!

    Hiçbir şeyde gözüm yok,
    Sen yanımda ol yeter...

    Bu şarkı tamamen babana aitmiş Handan... İnanılmaz!

    Ne kadar yetenekliymiş rahmetli.
    Nurlar içinde yatsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zeugma, amin.

      Bestekârdı, Türk Dili Ve Edebiyatı Filoloğuydu, öğretmendi.. Ama benim için en önemlisi harika bir babaydı, sanırım en çok o yönünü anlatıyorum o yüzden :)

      Sil