Biraz da Çocukları Mutlu Edelim

Ağustos 05, 2016

Hep annenin keyfini yapmak olmaz. Mağara lafını duyunca bizimkiler hemen üzerine atladılar. Pirgi'den sonra Olimpi'ye doğru yola çıktık. Ama önceki yayından bildiğiniz üzere o köye gitmedik, sadece mağarasını aradık.

Laf aramızda o gün o köyün önünden sanırım yedi sekiz kere geçtik, halimiz çok komikti. Benim ince planlarımı değiştirince Can git gel bir hal olduk,üzerine bir de yol bulamayınca, hahaha... Hayır yol da düpedüz önümüzde ama biz niye sapalara saptık hiç bir fikrim yok şu an :)

Neyse mutlu sona ulaşan mağara insanları ile bu yazıyı tamamlayalım.

İyi ki biletimin fotoğrafını çekmişim. Adada gördüğüm en suratsız adam olma sıfatını hakkıyla kazanan tur rehberi biletimi yırtıp ucundaki siyah kısımdan ötesini vermedi.

Bir kaç kat aşağıya merdivenlerden inerken istediği üst kattaki odaya benim dizim yüzümden yerleşemeyen Can söyleniyordu, odaya gelince çıkamam onun dışında merdivenlerde gık yok diyerek :) Adam haklı, ne basamaklar çıktım sessiz sedasız :D

Mağarada yaşayan canlılar olduğundan iki kapalı kapının ardından geçiyoruz. Sıkı sıkı tembihleniyoruz kapıları kimse açmasın diye. Bir de sessiz konuşmamız söyleniyor.

Canlılar bizim gezdiğimiz yerde değiller ama o kısım geziye kapalı. Biz merdivenlerden inmeye devam ederken şu sarkıt neye benziyor bu dikit nete benziyor konuşmalarını dinliyoruz.

Yeraltı şehirlerinde çılgınca.dolaşma keyfini yaşamış oğluşlar buradaki disiplinden pek keyif alamadan geziyorlar.

Işık oyunları ve doğanın heykelleri güzel ama.

Üstelik de serin :) Çantamdaki şal yine imdadıma yetişiyor.

Oyalı gibi,  değil mi :)

Önünden geçip durduğumuz Olimpi köyünden uzak bir poz alarak en sevdiğim köye ilerliyoruz.

Masal gibi bir yer..

1. Ben de çocuklarımın büyüdüğünü ve onlarla böyle gezeceğimi hayal ediyorum.
    Mersin de Astım mağarasına Alanya da ki Dim mağarasına benziyor sanki.

1. O kadar çabuk geliyor ki o büyüdükleri zaman Küçük Mucizelerim :)

O mağaraları gezmediğim için konuya açıklık getiremeyeceğim :) Çok basamak indik, dikine bir mağaraydı burası :)

2. Ne güzel yerler gezip görmüşsün sevgili Handan, çok beğendim oraları. Hep diyorum bazı şeyler var ki iyi ki icat edilmiş. Örneğin çamaşır makinesi, bulaşık makinesi. Bunları çıkarandan Allah razı olsun :)) Fotoğraflarda öyle. Gitmesek bile fotoğraflara bakınca zaman içinde yolculuğa çıkmış gibi oluyoruz. Emeğine sağlık. Çok güzeldi :)

Sevgi ve selam ile.

1. Fotoğraf makinası müzesi varmış Sade, ilk fırsatta oraya gitmeyi düşünüyorum.

Ben de senin gibi fotoğraf makinasını icat edenlere teşekkür edenlerdenim :)Joseph- Nicephore Niepce 'a bir selam buradan.

Benden de sevgiler,selâmlar :)

3. Çocuklarla gezmek keyifli. Ben oğlumla gezerken çok mutlu oluyorum.... Sevgiler...

1. Çocuklarla gezmeye bayılıyorum Persephone, onlar hafiften mızıyorlar ama annelerini kıramıyorlar :)

4. Oyyyy ne şen kahkahalar atılabilirdi halbuki ya da ne çığlıklar :))
    Uyuz rehber hakikaten yırttı mı biletini yaaa :/ Uyuz!!!
    Yalnız şu merdiven olayına çok güldüm aahhahhaa... Bizi gezmeler coşturuyor anacım :))

1. Yok, ses çıkmayacak Şebnem. O hevesimizi diğer mağarada aldık :) Bir de Efes'teki tiyatroda :D

Hem de ne uyuzdu. İnanılmaz.

Hep gezsek zayıflar mıyız diyeceğim ama ehehehe aynı oranda yemem de tatil moduna geçince hiç şansım yok :D

5. Resimlerle beslenmiş gezi yazıları doyumsuz oluyor. Emeklerinize sağlık. Sevgiler :)

1. Teşekkür ederim Yasemin, benden de sevgiler :)

6. Çok etkileyici görünüyor. Resimler de güzel çıkmış. Selamlar.

1. Derinlere doğru inen mağaraydı Turgay, ışıklandırması çok güzeldi. En tepede yeryüzünden gelen ışıklı kısmını sevdim en çok :)

7. Çocuklar benim kafadanmış. O mağara kışın kapalı tutuluyor mu, kış uykusuna yatan yarasalardan mütevellit?

1. Çocuklar patikalar, tırmanılacak alanlar ve dehlizlere bayılıyorlar Burcu. Aksi halde benim çocuğum olduklarından şüphelenebilirdim zaten :)

Yarasaların olduğu bölüm kapalı zaten, o tarafa girmek yasak.

8. Aslında bize sunulan güzelliklerin hiç sınırı yok, sadece bize düşen durup görmek sadece bakmak değil ki onuda beceremiyoruz.

9. Canlılar yaşıyor derken, anlamadım sanki :D

1. Fareler, yarasalar, yosunlar falan :) Canlılar yaşıyor komik olmuş sahi :D

2. Heheh, öyle deyince ben de mistik, doğaüstü canlı falan mı var dedim. Mitoloji falan :D