Tırınım Tıs

Ağustos 26, 2016

Tırnağının teli, japoncasının kursu, kitabının bursu, öksürüğünün kurusu, bilgisayarının süresi, yaz okulunun yolu, denkliğinin belgesi, dıttırı pıttırı derken yine aşırı planlamadan ana belleğimin anasını bellemekteyim.

Gidip bi kahvaltı yapiim sonra yine yollara düşüp küçük beyi yaz okuluna götüreceğim. Ah bir de yakın olaydı biraz.

Ya, evimle bi ilgilenip toparlayamadım gitti,  ne zaman açılıyodu şu okullar anacım.


Yürüyüş yaparken çektiğim bu fotoğrafa bakarsak az kaldı herhalde :)

Hepinize günaydın.

Unutmayın bugün Yaşasın Cuma.

Tüm işlerinizi bitirip akşama keyif yapacağınız bir güne açılsın sabahınız :)

Benzer yazılarım

30 Yorum yap

  1. Günaydın size de, okulların açılmasını bekleyen anneler kulübü mü kursak acaba :)

    YanıtlaSil
  2. Günaydın :)) yürüyüş yaparken çekilmiş son bahar fotoğrafları göreceğim artık bol bol.
    Yaşasın :))

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Günaydın Günaydın
    Allah sanada bize de yardım etsin ne güzel yürüyüş yapacak vakit bulabiliyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Esmanur,amin :)

      Sabah altı buçuk gibi yayaktan ayrılmayı başarınca yürüyüş vakti çıkıyor :)

      Sil
    2. sabah'ın altısında kalkıyorum ve işe gitmek için koşuşturma macerası benim için başlıyor.
      en büyük sporumda otobüse binene kadar yaptığım 20 dakikalık yürüyüş :)

      Sil
    3. E bak yapıyormuşsun işte Esmanur :D

      Bu arada sabah erken kalkmayı kendim için söylediydim. Evde olduğum halde o saatte çıkmazsam akşama kadar ben de fırsat bulamıyorum diyeydi. Şimdi bakınca kalkarsan yürürsün dermişim gibi olmuş, çalışan insanlarsınız gece uykudan mı kalkılıp yürünecek :D

      Sil
  4. Günaydın Canım. Fotoğraf hoşuma gittiğine göre yazdan sıkıldım sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, bu mevsim bu kadar yeter, sıradakiii :)

      Sil
  5. Tüm o yoğunlukta yuruyus de mi yapıyorsunuz? Harika valla 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnatla yapmaya çalışıyorum Buzlu Kalem, hoş bu sefer sabahın köründe yorulmuş oluyorum ama :D

      Sil
  6. Günaydın, tatil güzel gelmiş olacak ki yazın bitmesini fazla istemiyorum 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Belle. Valla benim iiim karışık kışın yaz gelsin dinleyeceğim diyorum yazın koş gelse de dinlensem. Sanırım koşturma hiç bitmiyor.

      Sonbahar da çok güzel :)

      Sil
  7. Bizim velileri hatırladım birden. Ay hocam daha erken başlasanız, kurs falan olsa önden, oyalayamıyoruz çocukları. (İçinden gözlerini deviren öğretmen, bacım dinlenmiyim mi ben? Tatile hep siz mi gidin?) :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah, bütün öğretmenler iyice dinlensin, hiç kolay değil işleri.

      Ben evde oyalayamama sorunu çekmiyorum, oyalarken helak oluyorum. Hem totonu kıpardatma hem oyalanmıyo bunlar de. Bak kızdım senin velilere :D

      Sil
  8. günaydın Handan. an itibarı ile 24 gün kaldı, ha gayret:))) sonra çok arayacaksın ama. bizimki sabah işe gidiyor, akşam geliyor, üzerini değiştirip yine çıkıyor. toplam 1 saat görmüyoruz bile:((((
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim okul açılınca da kitabı, defteri, kap kağıdı, bilmem nesi derken tatili arayacağım Çenebaz :)

      Sil
  9. Hikaye tarzında anlatmanı çok sevdim. Ilk defa yazıni okudum artik takipteyim.

    https://blogcumuratemre.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  10. Ahahahaaa :)
    Bayan Mingin çocukları başımdan gitmiyor Handan ne yapıyım :)))
    Koptum yorumunu gördüğümde :)))

    Cancağızım durum şu merkezde;
    1-Biraz kaçamak yapıp tatil yaptım.
    2- Pc içine virüs kaçmış, komşu pclerle idare ediyorum zorunlu hallerde
    3- Kardeşim ayın 5inde gidiyor, son hazırlıklar, son koşturmacalar
    4- En yakın zamanda geliyore ben söz der kocaman öperim.
    Merak edilmek çok güzelmiş bu arada :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haydi abla kardeş keyif yapın biraz daha izin verdim, nasıl olsa sonra yine benim olacaksın, nihohaha :)

      Sil
  11. Kolay gelsin... Fotoğraf çok güzel... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Persephone, benden de sevgiler :)

      Sil
  12. Çok beğendim fotoğrafı. Zaten çektiğiniz fotoğraflardan her birini diğerinden daha çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bunu cep telefonumla çektiğimden istediğim netlikte değil ama ışık ve park çok güzeldi Yasemin. Teşekkür ederim, senin yakaladığın fotoğrafları da ben beğeniyorum :)

      Sil
  13. Hahaha,kızııım sanki okul açılınca duracaksın da,kim kandırıyon,bizi mi kendini mi,hahahahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya öyle deme ama Sevda belki bir iki gün oturup kafamı dinleyebilirimdim, ama yaaa :D

      Sil
  14. Foto harika yine. Sonbahar fotosu oldu bana, havalar serinleyecek yağmurlar yağacak heyoo. :) Bak sana evimin fotolarını atarım bir daha ömrün boyunca evimi toparlayamadım demezsin. :D Bu arada senin önerdiğin filmlerden Trash izledim, çoook beğendik. Kardeşlerim ve ben. Teşekkür ederiz Handaaan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki gündür Bilgiç'le her çıktığımızda yağmuta yakalandık BT :) Dün evw dönerken bir elimde yağmurluk bir elimde şemsiye vardı ama şapkamı da çıkarmış ıslanarak yürümekteydim, sonbahar mevsini açtım sayılır :)

      Trash'i beğendiğinize sevindim, baştan sona herşeyini sevmiştim o filmin. O kadar heyecanlı bir macera izlememiştim diyebilirim -ki bir sürü macera filmi izledim :)

      Sil