An İtibariyle

Mart 29, 2016

Saat sabahın sekizi. Oğluş uyuyor. Dışarıda kar fırtınası var.

Uçağım buranın saatine göre altı kırkbeşte, demek size göre gece yarısı kalkıyor.

Hava ben burada bulunduğum sürece güzeldi. Dün Metehan'ın ailesiyle zaman geçirdik.  Yazacağım çok şeyim var :)

Ne çabuk geçiyor zaman. Araya bu süresi küçük ama kendi kocaman kaçamağı sıkıştırdığım için çok mutluyum.  Oğluşumla başbaşa geçen bu günlerin değerini anlatmama imkân yok.

Şu anda anı içime çekiyorum. Odanın sessizliğinde dışarıdan gelen rüzgâr sesinin güzelliği, yanıbaşımda uyuyan top böceğimin nefes alışı, geldiğimde bana verdikleri çiçeğin renkleri, dört günlük pervasız yaşamışlığın dağınıklığı, sabahın ilk saatlerinin huzuru...

Handan Miramichi'den son kez sesleniyor :) Geliyorum bekleyin anacım :)

1. Günaydın Handanım ♥
    Gel hadi bekliyoruz seni... Sen çok laf biriktirdin ben anladım seni :)
    Öpüyorum kocaman....

2. Ne güzel bir gezi olmuş daha önceki yazıyı da okudum da kaçmak lazım Handancım bazen sefanız olsun çok eğlenmişe benziyorsunuz :)
    Sevgiler...

1. Çok eğlendik Ülkü, anlatacağım şeyler var daha :) Benden de sevgiler :)

3. Bekliyoruz:)Oğluşunuzla geçirdiğiniz kaçamak yaramış galiba.Ne güzel.

4. ağlamay hazır bünyem ,ne desem boş kalacak şimdi.oğluna selamlar.sağ salim dön handan.

1. Havaalanında biraz o moda girdim ben de Mızıka, ama ayrılmaklar sadece böyle olsun...

5. Benim nedense gözlerim doluyor bunları okurken. Arda'nın gittiğini ve onu özlediğimi düşünüyorum. Dur biraz bu ihtimal için ağlayayım:)

1. Arda'nın mutluluğuyla sevineceğin için düşündüğğn kadar üzücü olmayacak Kadriye, yine de hüzünleniyor tabi insan.

6. İyi yolculuklar dilerim:)

7. iyi yolculuklar Handan. Tafsilatlı yazıları bekliyoruz:))))))
    Çenebaz

8. Güle güle gel Handan, Allah kavuştursun. :) İyi yolculuklar...

1. Teşekkürler Müjde :) Döndüm artık :)

9. Harikasın,yaşamın içine sığdırılan kendi minik,değeri kocaman anılar....

10. Merhaba,

Siyah beyaz fotoğrafın kırmızısında kaldım... "'Dur' ve Dinle" der gibi...

Renkli günler!

1. Engin, fotoğrafı yüklerken aklımdan geçeni görmüşsün :)

11. Handan, kısa bir ziyaret ama her ikiniz için de tatlı bir anı ve mutlu bir buluşma oldu. İçin buruk dönmeyesin, Metehan çılgın bir annenin oğlu. Seçimlerinin sıra dışı olması çok normal. Öpüyorum sizi.

1. Hahaha çılgın annenin çılgın oğluşu ha :)

Biz de seni öpüyoruz Burcu :)