Oradan Buradan

Mart 05, 2016

Çok iş yapmak lâzım ama bir tembellik bir tembellik.

Acilen bir ütü filmi bulmalıyım, yığın yükseldi bayağı.

Sıraya dizdiğim fotoğrafları albümlerdeki boş yerlere yerleştirmeli.

Sanırım dolabın üzerindeki yapbozu çıkartma vakti geldi, kitap okumaktan sıkılmış durumdayım.

Biraz da bilet koleksyonumla ilgilensem iyi olacak, biletlerim yığıldı epeyce.

Bilgiç'i pazar günleri okula yollamamaya karar verdim, derslerde sürekli uyuklamaktaymış, belki bir gün tatil yaparsa kendine gelir biraz. Bir buçuk ay sonra enerjisi yükselecek de şu sınav bir geçeydi.

Dün Mısır Tanrıları'na gittik. Capitol 7. salonda sakın seyretmeyin anacım, evde izlesem daha güzel olurdu. korsan dvd kalitesindeydi. Üzüldüm. Ama filmi öneriyorum. Fazla kan revan olmadan, aksiyon sahneleriyle eee bitse artık dedirtmeden, eğlenceli vakit geçirtmek için birebir.



Artık kalkıp ütüye başlamalı, iyi akşamlar millet :)

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Kolay gelsin Handan. İnşallah bitmiştir ütü işin
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlasaydım biterdi belki Çenebaz :) Sağ ol canım :)

      Sil
  2. Ben en son tavsiye ile "Hadi İnşallah"ı izledim. Genel olarak keyifli bir film.
    Yapboz mu dedin?? Kaç parça? :))
    Vakit varsa udunu piyasaya çıkart derim naçizane. Nihansın dideden çalalım karşılıklı. (Zira ben başkasını hatırlamıyorum :p)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak hatırlamıyorum kaç parça olduğunu 1000 yaparım genelde ama bu 1500 olabilir De Kubad.

      Udu gidip akor yaptırmam lâzım sanırım sürekli atan kulaklarıyla ben beceremedim bir türlü. Dur bu hafta ona bakayım. Ben de Yine Bir Gülnihal'i hatırlıyorum :)

      Sil