Ama Karga Bey Ben Seviyordum O Çiçeğimi...

Mart 03, 2016

Hayret bişey.

Ne istediyse benim çiçekten. Balkona bir çıktım saksıdaki çiçeğin biri yok diğeri de bu halde.


Yürüyüşe giderken bahçeye baktım en alt kattaki komşumun balkonunda benim çiçek.

Hahahaha.

Dedim ona rastladığımda "Aşkolsun Arzu insan komşusunun balkonundaki çiçeği alır mı?" bana şaşkın şaşkın baktı tabi :D


Orda bir çiçek var uzakta :)

Benzer yazılarım

23 Yorum yap

  1. Karga bey orayı uygun görmüş demekki :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olmuş Şebnem kendisi peyzaj mimarı olur zaten, bizim balkonlar ondan sorulur:)

      Sil
  2. günaydın Handan:))) senin balkon çiçekli, komşunun saksıları boş diye kargacık kendi kendine kardeş payı yapıvermiş:))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Çenebaz :) Çok düşünceli bir arkadaştır kendisi :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Çuha çiçeği Gizli Yetenek. Kış günleri balkon renklendirmek için ideal. Bir bu bir de hercai menekşe, tavsiye ederim.

      Kargaya söyleyelim bir tanesini de sana atsın geçerken :)

      Sil
  4. Ay kızma ablası,tohum solucan falan aramıştır garibim

    YanıtlaSil
  5. Parkta copleri toplayan kargadir o!
    Cicegin yanina peynir koymazsan boyle olur iste! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de peynir koysam ne olur kim bilir Mevlüde. Gerçi masanın üzeri meyve doluydu. Bunlar Yalova'dakiler gibi değil. Onlar elmalarımı yiyorlardı hep :)

      Sil
  6. Ne güzel bir paylaşım yapmış sen de var komşunda yok olurmu öyle:))
    Bi senesi arkadaşımın balkon da sepette bulunan cevizleri sırra kadem basmış çok düşünmüş hırsız girse eve o kadar şey dururken cevizi niye götürsün çözememiş taki birgün başka blokta oturan komşunun sohbet sırasında balkonunda tatilden döndükten sonra çok ceviz bulmasını anlatırken çalan bulunmuş yani karga bey
    Orada da paylaşımı yapmış.:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da iyiymiş Gezgin Kova, kargalar da olmasa bu işlerle ilgilenen yok :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Giden senin çiçek değil tabe Deep, içim yanıyo benim içim :D

      Sil
  8. Şimdi bu kargacığa,Robin Hood mu desem, zenginden alıp fakire veriyor mu desem, Peyzajcı mı desem yoksa hırkııız işte :)
    Çok hoş bir yazı olmuş. Emeğinize sağlık. (sizin çiçeği geri aldınız mı sonra? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ne diyeceğimi bilemedim İstanbul Hanımefendisi :) Yok canım, verdim komşuma, onun kısmetiymiş bir şekilde :)

      Sil
  9. Sen zaten çiçek gibisin Handan'ım be üzülme ama dikkat et de senin üzerinde de çalışma yapmasın bu karga :)
    Mutlu hafta sonları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Hamiyet :) Balkona pek çıkmayayım ben en iyisi :P

      Sana da mutlu hafta sonları :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Balkondaki meyvelerimi yiyenini görmüştüm de çiçek tam bir şok oldu Şapşik Anne :)

      Sil