Tutmayın Beni, Çok Önemli İşlerim Var Anacım :)

Ekim 31, 2015

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Haha senin bu fotoğraflarına bayılıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu program çok eğlenceli Şenay :) İnsan kendisini şekilden şekile sokabiliyor :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. İpucu fotoğrafta gizli Sevinç. Bu akşam bizde korkunççç bir gece yapılacak :) Hahaha gelenler o kadar şekerler ki yine korku gecesi yerine sevimli canavarlar olacak kesin :)

      Sil
    2. Cadılar bayramı ile ilgili bir program desem yaklaştım mı??????

      Sil
    3. Tam üstüne bastın :)

      Sil
  3. bitti mi işler, fotoğraf çok şirin :)

    YanıtlaSil
  4. İlk aklıma gelen Külkedisi ve balkabağına dönüşen araba vs diyecekken diyemedim
    Handan ilk kez gülümsememiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha evet Zeugma, ilk defa asuk suratlı poz verdim :) Ama fotoğrafın aslını görsen iyi ki hep gülümsüyorsun dersin, gülmeyince çok suratsız oluyorum yahu :)

      Sil