Hıck Tutmayın Beni Moduna Girmeden Şu Koku Geçseydi, Aksi Gibi Hava da Buz Gibi :)

Ekim 01, 2015

Tiner kokusu eşliğinde bir sandalye tepesinde oturup kitap okumaktayım:)

Dün internetim de yoktu. Yorumlara cevap yazamadım. Zaten görmedim de ha ha ha internet olmayınca haliyle :)

Bu akşam biteceğini söylüyorlar. Aksi gibi temizliğe yardım eden hatunum da yok iş başa düşecek :)

Neyse ben kitabıma döneyim.  Fırtına öncesi sessizlikte Uyumsuz'un hikâyesine gömüleyim. Bir de uzanacak koltuk olaydı iyiydi ;)

Benzer yazılarım

23 Yorum yap

  1. İnternetsiz bir hayat biraz zor olıyor artık hayatımız internet olmuş yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında gün daha uzadı sanki Nesrin. Sadece Metos'la konuşamadığıma üzüldüm , ama bugün telafi ederiz artık :-)

      Sil
  2. http://godaddy-promotions.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Ay ben hic sevmiyorum boya/tiner kokusunu, cokcok kolay gelsin valla..
    Bir de temizligi varmis ki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hâlâ geçmedi koku iyi mi Dr Coffee.. ( Bu arada karmaşada kimilerine cevap yazıp kimi yorumları unutmuşum, kusura bakmayın)

      Sil
  4. Aman dikkatli ol fazla cekme Handan'cim:)

    Metosla skype'den de görüsüyorsunuzdur degil mi? Iyi ki su teknoloji var valla.. hele böyle durumlarda nekadar sükretsek az degil mi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki var Ayşe, yanıbaşımda gibi, her an aklımıza geleni söylüyoruz birbirimize.

      Sil
  5. Öyle alıştık ki, internete olmayınca sudan çıkmış balığa dönüyoruz:)) Halbuki çocukluğumda ne internet, ne cep telefonu hatta televizyon bile yoktu, ne güzel bolbol çizgi roman, Tenten, Tom Miks, Teksas, Tina ve çocuk klasiklerini, masalları okurduk....kitap okuma alışkanlığına büyük darbe vurdu teknoloji...
    Tiner vs. hiçbir kokuya dayanamıyorum ben de:( kolay gelsin:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok dalınca vakit ne olduğunu anlamadan geçiyor Müjde. Hayatımızı kısaltıyor bir taraftan.

      Sil
  6. Kolay gelsin Handan. Tüm korktuğum şeyler birarada. Boya ve temizlik:)))))) Sana sabırlar diliyorum
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitti neyse ki Çenebaz. Başlamaya bakıyor her şey :)

      Sil
  7. Kolay gelsin.Benim de güzel bir temizlik yapma zamanım.Bir senedir kullanmadığım eşyaları elden çıkarıyorum.
    En güzeli sade ,kalabalık eşyası olmayan, bir ev.

    Uyumsuz ve kuralsız film olarak çok sevdiğim bir seri...Kitabı bitince yorumlamanızı isterim.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah nasıl güzel bir hayal öyle sade bir ev ama nerdeeee bizde. Erkeklerimden fırsat tok Mızıka :)

      Kitabın sonuncusunu daha bitirmedim, bahsederim bitince.

      Sil
  8. oy oy oy ,

    yavrum kolay gelsin , yardıma geleyim mi,


    any :)))

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. Huzur var üzerimde şu an Bahar :) (İşler bitmedi tabii de:)

      Sil
  10. Tiner kokusu hemen baş ağrısı yapıyor bende. Ama sonu değdi çekilenlere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma Sevinç ben de ağrı kesicilerle durdum. Evet değdi bence de :)

      Sil
  11. Uyumsuz şu filmi olan mı :) ben o filmi sevmedim sanırım kızdan dolayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi izlemeyebilirim Şenay, Labirent serisinde tam bir hayal kırıklığı yaşadım.

      Sil