Bahar Temizliği Bitti mi :-)

Ekim 10, 2015

İki haftalık koşuşturmacanın ardından sabah boğaz ağrısıyla uyanmasaydım şaşardım zaten. Tabi üç gündür nezle grip evde yatan Bilgiç yüzunden de olmuş olabilir emin değilim henüz:-)

Uzuuun listemdeki şeylerin çoğunu halletmemin gururu içindeyim.

Ev boyandı, koltuklar kaplandı, uzun zamandır bir tuşu bozuk olan mutfak robotu tamir ettirildi, çop kovası çamaşır selesi gibi on sekiz yıl sonra emekliye ayrılmak isteyen eşyalar yenilendi. Halı alındı, mutfaktaki toz ve pislik yumağı jaluzi stora çevrildi.


Doktor randevuları arasında festivalde dört film izlemek başarılıp bir de sahaf festivali gezmesi sıkıştırıldı.

Ay daha ne olsun.

Bu arada yorumlara cevap yazamadım tabi ama bu seferlik affola efendim :-)

Bugün çamaşırlarla ilgilenirken yarın gelecek yeğenler için hazırlık yapacağım. Bu arada c vitaminli asprin ve majezik boğaz spreyinden bol bol yardım alacağa benziyorum :-)

Hepinize güzel bir haftasonu diliyorum:-)

Unutmadan, oğluşum bloğuna izleyiciler kısmını nihayet koymuş. Dilimde tüy bittiydi. Bir delikanlının Kanada anılarını izlemek isteyenler izleyebililer anacım. Ben şahsen pek severek izliyorum ama tabi bu ne derece objektif bir yorum olur bilemeyeceğim şimdi :-)  ( Tıklayınız:-)

Eyi günneer:-)

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Günaydın Handanım...
    Evinide , yenilerini de iyi günlerde kullan, güle güle otur canım..

    Ayrıca çokkkk Geçmiş olsunn. Bu havalarda ucuz yırtmak zor zaten.. Dikkat et kendine...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Özii :) Bugün dinlenmeye çalışacağım toparlanırım hemen umarım :)

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Handan. Aman kendine dikkat et. Çok geçmiş olsun. Gün boyu ılık bir şeyler iç hep, özellikle ada çayı. Tüm cicilerini güle güle, sağlıkla , mutlulukla kullan. Bugün biraz zor gibi ama yarın bol bol dinlen.
    Çenebaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adaşayı ıhlamur limon karması yaptım kendime Çenebaz. Ama sanırım ağrı kesici almak zorunda kalacağım :) Günaydın canım :)

      Sil
  4. Bende antibiyotiğe başladım boğazlarım ve sünizitim nedeni ile çok halsizim, gözün aydım ama baya bir iş hallettin tebrik ederim. Güle güle kullan yenilenen eşyalarını. Bizdede her temizlikte mutlaka alınan bir şeyler oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun Sevinç, mevsim ve havalar vuruyor bizi.. Kolay kolay bir şey değiştirmem ama gözüme iyice batmaya başlamışlardı artık :)

      Sil
  5. Gecmis olsun Handa'cigim.


    Ne cok degismler olmus evde, ne cok sey basarmissin, helal sana:)

    Ayrica ben de COOK severek izliyorum Metehan'n blogunu. Yeni yazisini görür görmez hemen heyecanlanip atliyorum oraya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen takip konusunda beni bile geçiyorsun arada Ayşecim :-) Hiç yalnız kalmıyor oğluşum:-)

      Sil
  6. İşleri kolaylamışsın :) ben de geçen hiç adetim olmadığı halde yarım litre soğuk su içtim ve boğazlarım mahvoldu majezik çok fayda ediyor gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soğuk su içtiğim an boğazım ağrır benim de Şenay. Majezik rahatlatıyor, tadı da güzel:-)

      Sil
  7. bayağı bir iş hallolmuş :)

    YanıtlaSil