Koltuklarım Geldi :)

Ekim 02, 2015


İnce işler var ama badana bitti, genel temizlik halloldu, herşey yerine yerleşti.

Koltuklar da tam vaktinde geldi. Pembelerden sonra bize değişiklik oldu. On sekiz senedir üzerindeyiz bu koltukların, hâlâ çok severek kullanıyorum. Üstelik artık gıcırdamıyorlar :) İnsan hayatta başka ne ister :)

Benzer yazılarım

25 Yorum yap

  1. Koltuklarını güle güle, iyi günlerde kullan. renk harika olmuş, mavi favorimdir. koltuklarını görünce çok tanıdık geldi, çok yakın bir arkadaşımın da aynı model, kelebek , değil mi? ne güzel evi de boyattın, temizlendin. darısı başıma. nasıl gözümde büyüyor anlatamam. en azından salonu boyatmamız lazım ama, aması var:))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Çenebaz, darısı başına diyelim o zaman :) Düşünmesi daha zor geliyor başlayınca bitiyor bir şekilde.

      Evet Kelebek. Küçük ve rahat bir model olduğundan çok seviyorum :)

      Sil
  2. Çok beğendim Handan'cığım, duvarlar ile çok uyumlu olmuşlar, güle güle oturun:)

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim rengi bir harika oldu ,güle güle kullan ben çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl olacak diye merak ediyordum, ben de beğendim Hayatım Kitap :)Teşekkür ederim.

      Sil
  4. Güle güle oturun, taş gibiymiş desene.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Burcu, biz hep salonda oturduğumuzdan sürekli üzerlerindeyiz. Çocuklar az zıplamadı :) Teşekkürler :)

      Sil
  5. Miss gibi olmuştur evin...Güle güle kullan koltuklarını Handan....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pırıl pırıl oldu Sertaç :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Güle güle kullanın inşallah hep iyi günlerinizde. Mavi iyi olmuş huzur verir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Kadriye :) Şimdiye kadar hiç mavi olmamıştı koltuklar, bir de böyle deneyelim dedim :)

      Sil
  7. Aaaa valla harika olmus Handan'cim, cok begendim. Mis gibi görünüyor Güle güle kullanin canim:)

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullanın Handan, çok güzel görünüyor koltuklar. Rengini ayrıca çok sevdim. Sakinlik, huzur vâdediyor. Güzel günlerde eskitin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Devrim. Doğrusu hem görüntüsü hem de gıcırtısının geçmemesi konusunda endişeliydim ama ikisi de içime sindi :)

      Sil
  9. Güle güle oturun rengi de pek güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  10. çok beğendim, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Bahar :) Mavilerden bana da mı bulaşmış ne :)

      Sil
  11. Çok güzeller... Güle güle iyi günlerde kullan... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Güle güle kullan çok güzel olmuş, en sevdiğim an temizlik sonrası ev hali :) koltuklarının Maşallahı var 2 oğlan çocuğundan sonra bile hayatta kalmayı başarmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevinç. Evet koltuklar iyi dayandılar bize :) Ben onlardan vazgeçemediğim için daha da dayanmaları gerekecek sanırım :)

      Sil
  13. Bebiş mavisi, güle güle oturun :)

    YanıtlaSil