Canım Babam..

Ekim 07, 2015

Fethi Karamahmudoğlu
7 Ekim 1942- 7 Ekim 1999

Sanırım babası tarafından çok sevilen ve bu kadar çok sevildiği hissettirilen bir kız çocuğu olmak hayata bir sıfır önde başlamayı sağlıyor...

Kendine güvenin kolay kolay sarsılmıyor.. Sevgiyi her an yüreğinde hissettiğinden başka kimselerin yalan dolan sevgilerine karnın tok oluyor..

En zor zamanında biliyorsun yanında olduğunu..

Sarılamasan, konuşamasan, göremesen de biliyorsun...



Babacığım..

Sen hep benimlesin...

Bana hediye ettiğin bütün güzellikler için, öpücükler, sarılışlar, sözler, şiirler, şarkılar için teşekkür ederim...

Doğum günün kutlu olsun...


Benzer yazılarım

19 Yorum yap

  1. Handan'cığım babanın mekanı cennet olsun, Allah sabırlar versin çünkü onu düşünmediğin bir gün olmadığını iyi biliyorum, bu arada dikkatimi çekti doğum gününde vefat etmiş:( toprağı bol olsun.....:(
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir Video olmus. Nasil duygulandim resimlere bakarken Handan'cigim... nurlar icinde yatsin Babacigin.

    Video acilmadan önceki resimde o annenin durusu, bakisi ......
    bayiliyorum ona. Öyle bir asaleti var ki her resimde. Allah ona ve size uzun ömürler versin insallah.

    YanıtlaSil
  3. Nurlar içinde yatsın...Allah rahmet eylesin...Çok sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Allah rahmet eylesin Handan...O eski siyah beyaz fotoğraf beni alıp başka yerlere savurdu..Doğumgünü kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  5. çok düşündüm ...
    yazdım sildim,
    ne desem eksik kalacak geldi,
    burnumun direği sızladı diyeyim
    sen anla ,
    Teşekkür ederim Fethi Amca ,


    any

    YanıtlaSil
  6. Gözyaşlarım sel oldu :(((
    Babalar kızlarını hiç bırakmazlardı değil mi Handan ....

    YanıtlaSil
  7. mekanı cennet olsun babanın.
    çok şanslısın.böyle bir babaya sahip olduğun için.

    YanıtlaSil
  8. Ruhu şad olsun babacığının Handanım.
    Sevgiyle anmak kadar güzel bir şey yok bu dğnyada... Ne mutlu sana..

    YanıtlaSil
  9. Mekani cennet olsun babanin Handan...Güzel ,güclü bir bag varmis aranizda...Allah rahmet eylesin...
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  10. O nerede olursa olsun seni hep izliyor ve dilerim nurdan bir cenneti olsun Handan'cım.

    YanıtlaSil
  11. Allah mekanını cennet eylesin :(

    YanıtlaSil
  12. Babacığın nurlar içinde yatsın Handan
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  13. Canım benim nurlar içinde yatsın ....

    YanıtlaSil
  14. Handanım Nur içinde yatsın
    Ağlattın beni de...
    Bende 1 -0 önde başlayanlardanım Ne mutlu bize , bizi biz yaptıkları için.
    Nur içnde yatsınlar...

    YanıtlaSil
  15. Mekanı cennet olsun , nur içinde yatsın.

    YanıtlaSil
  16. ne güze video ...
    mekanı cennet olsun

    YanıtlaSil
  17. Fotoğraf ne kadar duygu barındırıyor içinde..

    YanıtlaSil