Neyse En Azından Memeleketi Düşünüp Moralimi Bozacak Vaktim Yok

Haziran 08, 2015

Birazdan dişçiye gideceğim. İnşallah bu sefer olur diye dualarla. Olmazsa , ben haftasonuna kadar yokum, ondan sonra da dişçim yok zira, tam bir kâbus.

Çocuklarla giderim diyordum ama hava karara karara bir hal oldu onları başka zaman götürürüm artık.

Dönüşte Bilgiç'in yarışma öncesinde okuluna gidip robotuna son ayarlarını yaptırması lâzımmış, yine yollara düşeceğiz.

Ütü yapmam gerek.

Ev dandini.

Saçlarımın boyası çıktı iyice..

Çanta hazırlanacak.

Tırınım tıs..

Ben şimdi şu mutfağı toplayayım da öyle çıkayım.

Hepinize günaydın, enerjik bir haftaya açılsın sabahınız..

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. iyi haftalar sana da, ben memleketi düşünüp olanca canımı sıkıyorum ikimizin yerine :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi haftalar Sevinç, sıkma canını vardır her işte bir hayır:-)

      Sil
  2. Gunaydin fistik :)
    Bekledigimiz bir sondu, sadece tek basina olamamasi sasirtici oldu benim icin.
    Sana kolay gelsin, disciye birsey yapma sakin, unutma sen ozunde cok iyi kalpli bir kadinsin:))))

    YanıtlaSil
  3. günaydın handanım
    bende kendimi işe güce vericem sanırım kafamı dağıtmak için

    YanıtlaSil
  4. İyi haftalar canım benim şimdiden geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  5. dip boyası sorunsalıı.. bende de mevcut biraz dinlendireyim diyorum :)
    hep tembelliğimden kaynaklı mazeretlerimden :)

    YanıtlaSil
  6. günaydın, kolaylıklar diliyorum. en önemlisi de dişçi sorunsalın mutlu sona ulaşır inşallah. memleketin durumuna gelince ehven-i şer diyebiliriz:(((((
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diş şimdilik oldu gibi Çenebaz, ikinci yarı ramazandan sonra artık:-) Memleketin durumu için vardır her işte bir hayır diyoruz artık, ne diyelim:-)

      Sil
  7. önce saçını boyatmalısın bence :):):) çok güldüm şu an diyene bak yalnız :):) bak ne dicem görünüşüm senin istediğin gibi oldu kıvır kıvır koyu saçlarım uzadı(bak sabah yedibuçukta anca böyle bir cümle kurulabilir:) ahahaaa düzeltiyorum ) koyu saçlarım kıvır kıvır uzadı:):) kırmızı rucumuda sürdüm çizgi film karakteri gibi dolaşıyorum ortalıkta...:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiğim halin Prenses :-)

      Önce saçlarımı boyattım, sonra dişlerimi düzellttirdim :-) Şimdiii, düşünürsek şu modern teknoloci olmasa bembeyaz saçlı eksik dişli tam bir nine olacağıdım haa:-)

      Sil
  8. kolaylıklar yoğunsun he :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He valla Deep, sanırsın ev hanımı değil devlet başkanıyım öyle bi yoğunluk, ben de anlamıyorum niye:-)

      Sil
  9. İşin gücün hiç bitmiyor Handan :)
    Allah sağlık sıhhat versin sana ve ailene.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşim gücümden çok belirsizlik, her an üç değişik plân yapıp duruma göre birisini uygulamaya koymam yoruyor beni Burcu:-) Amin canım, hepimize sağlık sıhhat versin Allah.

      Sil