Sorma Ne Haldeyim :-)

Eylül 21, 2014

Neyse günlerdir hava benim lehime işliyor da beş altı makina çamaşırı yıkadım, şimdi ütüle ütüle bitmiyor tabi.

Dün vitrindeki fazlalıkları kaldırdım, çok güzel oldu. Şimdi tek sorun masanın üzerine yığdıklarımın nereye kalkacağı sorusu.

Bir haftadır dizim ağrıyor. En son kızlarla buluşmaya çıktım evden, daha cesaret edemiyorum çıkmaya. Tam yürüyüşümü forma sokuyorum bir tarafım sakatlanıyor, sinirlenmemek elde değil. Nazar mı değiyor nedir anlamadım. Ya valla her tarafım dökülüyor, hep gülümsüyorsam bu benim polyannalığımdan, başka bir şey değil...

Haftaya check up yaptırmayı düşünüyorum. Daha doğrusu indirimli bir dönemde satın almıştım da aylardır gidemedim, haftaya ayarlayabilirsem iyi olacak.

Şimdi şu ütüye geri döneyim, sonra da masanın üzerindekileri nereye tıkıştıracağımı bulayım. Önce dizime koyduğum buzla işim bitsin de ...

Dur bir pazar sabahına uygun fotoğrafla kapatayım yazımı:-)


Günaydın hepinize :-)

Benzer yazılarım

17 Yorum yap

  1. Ben dedim nazar değiyor sana bir nazarlık alıp takacağım boynuna en kocamanından bilesin :) Günaydın şekerparem :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel yapacak bir sürü şey var, kolay gelsin :))

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Şenay. Sağlığım yerine gelsin debir, yapacak işler olması iyidir:-)

    YanıtlaSil
  4. Evet inşallah en kısa zamanda düzelir.

    YanıtlaSil
  5. Kolaylıklar diliyorum Handan abla.

    YanıtlaSil
  6. Düzelir umarım Şenay:-)

    Teşekkür ederim Yazdan Kalan:-)

    YanıtlaSil
  7. o film kısacık. bence hemen izleyin aileceee :))) onbeş yirmi dakkaa :))

    YanıtlaSil
  8. İzledim bile:-) Çok güzelmiş, teşekkürler:-) O kadar zor film beğeniyorum ki bu çok iyi geldi:-)

    YanıtlaSil
  9. o zaman hotel chavalier izle. o daha kısa :) ağlamalık değil bu ama :)

    YanıtlaSil
  10. Dizlerin için ortopediste gittin mi Handan? Erkenden önlem al, sonra geri dönüş daha zor oluyor. Belki glukozamin falan verir. Geçmiş olsun
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  11. menisküs riskini dikkate al,yanılıyorsam kutlayalım
    şahane haber olarak

    YanıtlaSil
  12. Gittim Çenebaz, diz kemiklerim arasında incelme mi varmış neymiş. Ağrısï azalınca hareket verdi yapmam için ama henüz rahatlayıp da hareket kısmına geçemedim. Geçmezse mr çekilecek.

    Şimdilik menisküs demedi doktor Havva. Bir de verdiği hareketleri yapmaya başlayınca ne olacak bakayım.

    YanıtlaSil
  13. Deep, son yorumuna cevap yazmamışım . Yazdıydım da aklımdan yazmışım her hal. Ha ha ha, bir an vizonteledeki saçı dökülen adamın sigara açıklamasına benzettim açıklamayı:-) Aman, izlerim onu da diyecektim:-) Peşpeşe film izlemeyi sevmiyorum, hele beğendiğim bir filmin ardından bir müddet sindirmem lâzım:-)

    YanıtlaSil
  14. Benim de bi haftadir diz bacak baldir kismim sizi gibi romatizma gibi agriyo.dr gitmrm lazim.erteliyom.sansda gecmis olsun canim.

    YanıtlaSil
  15. Hütü deme bana, hütü demeeyy!! :P

    YanıtlaSil
  16. Aman ihmal etme Mehtap.

    Beş makina çamaşır yıkayıp ütüledim ama git bak kirli sepetine , ağlarsın CS. Kesin kirli sepetlerinin altında ćamaşır üreten bir bölüm var:-)

    YanıtlaSil