Bak Yine Diyorum Çölde Bir Ay Mahsur Kalsam Kilo Alıp Dönerim Ben.....

Eylül 01, 2014

Üç gündür üç öğünde yediğim toplam şey bir öğün etmez. Hiç oturmadım. Antalya'nın bıkkınç sıcağında on kilo ter attım. Biraz önce eve girdim, tartıldım, bir buçuk kilo fazla gösteriyor tartı.

Hay ben bu metabolizmamın...

Sabah kalktığımda hâlâ kilo almış gözüküyorsam ekmek arası patates kızartması yemezsem ne oliim. Kaç gündür kızartıp kızartıp yemedim ben onları biliyor musunuz? Düğün pastasını, lokumu, tatlıyı, yahu dondurmayı bile yemedim. Yuh artık yuh...

Benzer yazılarım

23 Yorum yap

  1. Su içiyo musuuun?
    Bellki de ödem vardır ama cidden oluyo öyle ;)

    YanıtlaSil
  2. İçtiğim sular ter şeklinde anında çıktı Şeyma:-) Sanırım hava değişiminden, bir iki gün daha tanıyorum kendime, dur bakalım ne olacak:-)

    YanıtlaSil
  3. Bıkkınç sıcağı.......
    Çok güldüm...
    Sevgilerimle.....Bir de limonlu suyu deneyin...

    YanıtlaSil
  4. Gözünü sevdiğimin İstanbul'u Sertaç, serin serin oturuyorum şu an:-) Limonlu su falan mantıklı da yediğime içtiğime baktığımda inan bir hesap hatası var:-) Neyse hava değişimindendir diye umud edip şimdilik yememeye devam ediyoruz:-)

    YanıtlaSil
  5. oyy kıyamam ya sıcaktan dolayı ödem oluşuyormuş bol bol su içmeliymişiz.
    bir de bu doğadanın cam şişelerdeki prebiyotik çayını önerdi doktorum

    YanıtlaSil
  6. Nesrin içtiğim suyun haddi hesabı yok. Üç gün mutfakta yana ocak ve fırının arasında kırk derecede durunca başka şansı olmuyor insanın zaten. Cumaya kadar müddet tanıdım, aksi halde cumartesi bir düğün daha var, ne bulsam yiyeceğim onda:-)

    YanıtlaSil
  7. Çölde seraba karsi deve cevirme negzel olur kizzzz ehee

    YanıtlaSil
  8. İşte o deve bendim ama yine de bişi olmadı Daisy:-)

    YanıtlaSil
  9. hühhh. haksızlık etme kendine bea. Gayette fit duruyorsun en son fotolarda. şu pabucumun inkilteresi fotolarından bahsediyorum hıh!

    YanıtlaSil
  10. :-) Orada yürümekten süzülmüştüm, peşinden aldım yine...

    YanıtlaSil
  11. yaaa Allah kahretsinki evren sana mesaj yolluyo ya bak bu olanlar tesadüf sayılamaz, diyo ki
    Handan yemeye devam et:):):) Hayat kilolarlada güzel bak cidden :)

    YanıtlaSil
  12. çok su içmek de zararlıymış,vücut atamayınca fazla kilo gibi duruyor
    günde 8 bardak için bence,aşırıya kaçmayın,bana doktor söylemişti


    YanıtlaSil
  13. Evrene mesajı iadeli taahhütlü geri yolluyorum Yaz:-)

    Çok içtiğimi sanmam Minikmini, terlemekten tuvalete gitmeme bile gerek kalmadı:-) Sanırım hava değişiminden oldu.

    YanıtlaSil
  14. Ah, çok tatlı iç konuşmaların :))
    Kilo da neymiş sende bu azim varken?

    YanıtlaSil
  15. Evet evet, gözü dönmüş rejim canavarı modundayım Şenay, bu hızla verdim verdim:-) Gerçi bedenimin benim hızımla hiç alâkası yok ya, neyse orayı karıştırmıyoruz artık:-)

    YanıtlaSil
  16. Dünyada açlık sorununu çözmek için benim metabolizmayı imcelemeye vereceğim Sevda:-)

    YanıtlaSil
  17. Ekmek arası kızarmış pattizzzz.. Süper fikir. ;)

    YanıtlaSil
  18. Ah, ah, hem de ne güzel bir şey oluyor o CS:-)

    YanıtlaSil
  19. Yok, henüz pes etmedim Bahar, yarın sabah bir daha tartılacağım:-)

    YanıtlaSil
  20. Her şeyin tadına bakabilsek ama sadece ucundan azıcı. O zaman kesin zayıflarız:)

    YanıtlaSil
  21. Valla Kadriye yesem olmuyor yemesem vücut kendini korumaya alıyor, yine olmuyor. Bu yemenin kıvamını tutturamadım bir türlü:-)

    YanıtlaSil