Ne İzliyorum ?

Ocak 22, 2014

Spor kanallarını izlemeyi seviyorum.

Şu sıralarda tenis turnuvası var, sabahları oradayım:-)

Sonra kış sporları kar özlemimi geçiriyor biraz.

Geçen hafta buz pateni ile büyülü akşamlar yaşadım.

Pozitif enerji alıyorum seyrederken.

İnsanlığın yaptığı en güzel şeylerden biri spor:-)


Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Ayyy hangi ara ekledin bu kadar yazıyı. Biraz yavaş ekle ya yetişemiyorum. Çayımı alıp geliyorum okumaya. ARADA YAZMA YENİ BİŞİ! önce şunları bi bitireyim :D

    YanıtlaSil
  2. A ha ha, bu sıralar pek formumdayım:-)

    YanıtlaSil
  3. Handan günaydın allah iyiliğini versin güldüm sabah sabah bak ben mahrumum bunlardan tadını çıkart

    YanıtlaSil
  4. Günaydın Sevda:-)

    Spor yapmam ama seyrederim bak, canım birileri de seyretmezse ne zevk alacaklar:-)

    YanıtlaSil
  5. henden senin saat ayarlarında hangisi işaretli? tam adını yazsana bana.

    YanıtlaSil
  6. spor.. ahh yapamıyorum bayağıdır:(

    YanıtlaSil
  7. Ben de Bahar, izleyerek durumu idare etmeye çalışıyorum:-)

    YanıtlaSil