Bugün Yaşasın Cuma :)

Ocak 24, 2014


Hemi de tatil başlıyor.

Acilen boğaz ağrıma çözüm bulmam gerekiyor. Çok işim var yapacak bu tatilde benim, hasta olacak vaktim yok. Mesaj alındı mı ? :)

Herkese günaydın.

Sağlıklı, huzurlu, keyifli, cıvıl cıvıl, rengârenk, enerjik, harika bir güne açılsın sabahımız :)

Not: Yukarıdaki fotoğraf Can'dan. Yok anacım, çiçekler değil, fotoğrafı :) Bir yerde görmüş çekmiş benim için :)

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. GÜNAYDINDIRIDIMMMM. :)
    Ağrı çok fazla değilse bi gargara kullan. Kloroben andoreks filan. Eğer sesin kargaya döndüyse antibiyotik alcan mecbur. Bir de pastil. Strepsil iyidir. Antiseptik.
    Tatille ne alakası var boğazının yahu. Sahne mi alacan bi yerde. :D ist moderne ne zaman gidicez?

    YanıtlaSil
  2. Anaaa, kalp kalbe karşıymış, şimdi senin blogda onu yazıyordum ben de:-)

    Majezik spreyi en çok seviyorum ben hem tadı güzel hem de çok ferahlatıyor:-) Pastil, bitki çayı ve zencefilli şekerlerimle savaş vermekteyim, dur bakalım:-)

    YanıtlaSil
  3. Çok sıcak içme çayı. Sıcak iyi gelmez. Zencefilli bal ye.

    YanıtlaSil
  4. Aman grip virusune dikkat. Gerci grip zaten ilacla 7 günde, ilaçsız 1 haftada geçen bir hastalik. Sanirim abartildigi kadar bir sey yok da dikkat etmekte fayda var yine de :)

    YanıtlaSil
  5. Canım sanada geçmiş olsun. Haftaya kadar iyi olalım :))

    YanıtlaSil
  6. Sıcak içmiyorum zaten Daisy:-)

    Dinlenmeye çalışıyorum Nesrin.

    Evet, haftaya kadar iyi olalım Özii:-)

    YanıtlaSil
  7. Can'dan asıllarını da rica ediyorum
    (bana değil tabiki sana
    any :)

    YanıtlaSil
  8. Pakistan'dan geldi o çiçekler Any:-) Aman ben kendime nergis alıyorum istedikçe, çiçekçi kızla muhabbeti koyulaştırdık artık:-)

    YanıtlaSil
  9. boğaz pastili dequadin pastili tek geçerim. hem 3 lira gibi bir fiyatı var. hem strepsil, otacı gibi şeker değil, ilaç. diğerleri nane şekeri niyetine.
    çenebaz

    YanıtlaSil
  10. Aklımda bulunsun, sağ ol Çenebaz.

    YanıtlaSil