18 Ocak 2014 Cumartesi

Bizim Handan'ın Cesur Halleri :-)


Bundan yıllar önce manikür yaptırırken tırnaklarımın hepsini farklı bir renge boyatmıştım. Evde ben kalan ojelerle öyle birşey yapmıştım, manikür yapan kızın da hoşuna gittiğinden öyle boyamaya karar vermiştik.

Bunu gören yanımdaki koltukta oturan hanım "Çok cesursunuz." demişti bana.

Cesur???

Bilemiyorum o cesur nereden çıkmıştı, deli misin be kadın yerine mi dediydi yoksa cidden mi öyle düşünmüştü:-)

Neyse, sonradan moda oldu böyle şeyler de herkes cesurca sürmeye başladı abuk subuk ojeleri:-)

Bu arada tırnaklarım mucizevi bir biçimde kırılmadılar hâlâ - pek iş yapmıyor muyum ne?- ben de kesmeden bir oje keyfi daha yapayım dedim. Yaz havası getirdim kendime:-) Cesurca:-)

17 yorum:

  1. Çok delisin Handannnnnn :)))

    şaka bir yana bende seviyorum tırnaklarda değişiklikleri... Ama genelde frenche takılı r kalırım. Güzel olmuşşş sevdim cesur oluşunu ;)))

    YanıtlaSil
  2. Deliyim, gözü kara deliyim :-) Bir an Roma'yı yakma moduna girdim Öziicim:-)

    YanıtlaSil
  3. Çok şık. Ben de yıllar önce saçlarımın ön kısmını maviye boyamıştım. :D

    YanıtlaSil
  4. Saçıma da istiyorum bir ara Daisy:-) Gerçi kahverenginin arasında görülür mü bilmem:-)

    YanıtlaSil
  5. Ben guaj boyayla yapmıştım.:D Genç kız olduğum yıllardan bahsediyom tabii. Eldeki imkanlar o kadardı. Şimdi de yaparım da mahalle baskısı :))) Düşünsene veli toplantısına gitmişim. Saçlarım rengarenk hohohoho.

    YanıtlaSil
  6. -öhöö Hanfendi oğlunuzun dersleri çok iyi de sizi pek iyi görmedik. :P

    YanıtlaSil
  7. :-) Yok yok ben yapacağım bir ara Daisy:-) Guaj boya iyi fikirmiş bak, kumaş boyası da olur mu acep. Benim ipeksi saçlarım var ne de olsa:-)

    YanıtlaSil
  8. Guzel olmus canim.kendi kendine goz vercen.kirilmasin tirnaklarin :)

    YanıtlaSil
  9. Guaj su bazlı ya. Yıkayınca hemen çıkıyor.:D Kumaşı bilemem. Allahım Allahım bi tane normal arkadaşım yok. Kendim gibi buluyom hep :D

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim Mehtap, sanırım öyle olacak ama nasıl olsa keseceğim artık diye umursamadım, sıkılıyorum iş yaparken:-)

    Normal dediğin nedir ki Daisy:-)

    YanıtlaSil
  11. valla süper olmuş handancım:)

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ederim Baharcım :-)

    YanıtlaSil
  13. Biz gibi olmayan sıkıcı tiplere normal denir :D

    YanıtlaSil
  14. :D O zaman benim hiç normal arkadaşım yok:-)

    YanıtlaSil
  15. bulaştım işte şaşpşal ben. silme şeysi buldum da. bisürü bişey yok olacak diyor. blog demiyor ama napcam bilmiyorum. cesaret edemedim tıklamaya. tıklarsam blog silinir mi acaba? offf yaa. nasıl kurtulcam ben bundan :(

    YanıtlaSil
  16. du ekranın fotosunu çekeyim bir de sen oku.

    YanıtlaSil
  17. ekledim bloguma. bir de sen okusana lütfen.

    YanıtlaSil