Küçük Bir Ayrıntı

Ekim 25, 2013


Evde ergonomi ( O kadar mühendislik eğitimimden elimde kalan tek şey de bu kelime ha:-)  ve pratikliği seviyorum en çok. Herşey elimin altında olmalı ama dağınık da durmamalı.

Mutfakta bir türlü yer bulamadığım şey bu tutacaklardı. Asabildiğim yer fırında iş yaparken arkamda kaldığından oraya dönmek işimi aksatıyordu. Geçenlerde ıvır zıvır alış verişe bayılan Can bunlardan almış. Bayıldım. Hemen taktım dolabın sapına, da daaam artık tutacaklar elimin altında, yaşasın:-)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. nerden bulmuş ise bana da bir tane rica edeyim....şimdi yurtdışından falan almış olur madara olmayayım :))

    any :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yazıyı yazarken ben de düşündüm nereden almıştı diye, aklıma gelmedi Any, sorarım kendisine bir ara.

    YanıtlaSil
  3. Bizimkiler evde dikerlerken hep sapli yaparlar, ikisini birbirine baglarlar, böylece fırının sapı olsun; kapi kolu çekmece kenari her yere konulabilir. Cok ergonomik yani:)

    YanıtlaSil
  4. Onu da denedim Nesrincim ama o aradaki ip yemeklerin içine veya ocağa değince çıkarttım yeniden :-)

    YanıtlaSil
  5. Ya bayiliyorum böyle pratik seylere! Bu da süpermis, ilk gördügüm yerden alacagimdir!:)

    YanıtlaSil
  6. Banyoda havlularım da buna asılı. Lavabonun yanında bir metal boru var normalde. Ona sadece bir havlu asılabiliyor, ben de bunları dizdim o boruya, havlularımızın hepsi asıldı Ayşecim, gerçekten işe yarıyor:-)

    Any, dün Can'a sordum, buradan almamış onu ama vardır buralarda da eminim ki.

    YanıtlaSil