Korrkuuunnçç :)

Ekim 31, 2013

 Önce masayı hazırladım:-)  Korkunç suratlı üzümler benim fikrim, nasıl ama:-)


Bu maskları yapıp mumun önüne astık, duvara gölgeleri vurunca çok güzel oldu:-)


Bu hayaletlerin fikrini taa geçen sene Evren vermişti bize, bir sene ne çabuk geçmiş, hayret:-)


Fotoğrafı güzel çekemedim ama burada bir cadı, bir yarasa, çitin üzerinde tıslayan bir kedi, yine çite konmuş bir karga var:-) İskeletin de kolu bacağı hareketli ha.

Kesip biçtikten sonra bir de film keyfi yapalım dedik.



Daha ne olsun :)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Masa çok eğlenceli görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de ne olduğunu anlamadım meğer üzümmüş, harika olmuş herşey.

    YanıtlaSil
  3. Yine harikalar yaratmissin Handan'cim. Ben cok uzagim bu Halloween olayina, ama sen ve cocuklar eglenmissiniz ya, önemli olan da bu. Süper görünüyor hepsi (özellikle ilk resimlerdekiler...hic sasirmadin dimi):)

    YanıtlaSil
  4. Bazen gerçekten yan komşum olun istiyorum ;) ne keyifli maşallah

    YanıtlaSil
  5. Biz çok eğlendik Deniz:-)

    Bilgiç'in yediği sayılı meyvelerden biri olduğundan onu da o şekilde araya sıkıştırdım Pia, teşekkürler:-)

    O senin tatlılığın Sevda:-)

    O ilk resimdekiler yakıyor bizi zaten Ayşe:-) Eğlenmek için her bahaneyi kullanmak gerek, hayat çok kısa...

    Ha ha ha, gel Donkişot, hiç komşum yok görüştüğüm şu apartmanda zaten, ne güzel olu:-)

    YanıtlaSil