Birikim 'den Seçmeler

Ekim 31, 2013



"Herkes kardeş olsun diyoruz ama istiyoruz ki o benim kardeşim olsun ben onun değil... "

 "Ayın Karanlık Yüzünü bir kere gördüğün zaman artık onun orada olduğunu hep bilirsin..."

"Bir kere kolayına kaçtım hayatta...
Sonra çok zoruma gitti..."


"Lütfen hayallerimizi, umutlarımızı, kararlarımızı yeni yıl süsleriyle birlikte kutuya doldurup, bir sonraki yıla kadar orada bırakmayalım..... "

"Ne büyük ve cesur sözlerimiz var. Buna karşın ne küçük ve korkak yaşıyoruz... "


"Yaşamak Bazen eline tutuşturulmuş bir sayfayı gereksiz karalamalarla doldurduktan sonra geriye kalan küçük bir köşeye resim yapmaya çalışmak gibi... "

"Hayatta sürekli doğru bildiklerini yaparak da çok yanlış bir yere varabilir insan."


"Orta yaş krizi yolun sonuna yaklaşıyor olmaktan değil, yollardan birisini seçip ilerledikçe diğerlerine gitme umudunun kalmamasından kaynaklanıyor bence."

"Ne çok şey konuşmuştuk oysa
Hiçbirini dinlememişiz. "


"Susamam
Kelimelere verilmiş sözüm var.."


"Artılar eksiler birbirlerini götürmüyor gerçek hayatta. Hepsi duruyorlar oldukları yerde, yan yana."


"Sen "sen" olarak kalacaksın hep, ben de "ben". Arada bir kaçamaklarda "biz" olacağız. Sonrası...
Sonrası halat çekme yarışı. "


"Bir küçücük incir çekirdeği.
Dişinin arasına sıkışana sor sen onu..."



Sanırım en sevdiklerim bunlar. Siz hangisini en çok sevdiniz?

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Hepsi birbirinden güzel ve anlamli, ama sanirim en cok 3., 5., ve sonuncusu...

    YanıtlaSil